تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت دردناک شهروند آمریکایی که میان هشدار ۲ پلیس گیر افتاد +فیلم

سردرگمی میان هشدار ۲ پلیس کار دست یک شهروند داد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوان 27 ساله آفریقایی به نام "شان ویلیامز" که در شهر لنکستر آمریکا زندگی می‌کند، به دلیل سردرگمی هنگام دریافت دو هشدار همزمان از ماموران پلیس آمریکایی کمی در اجرای دستورات تعلل کرد.

بنا بر اعلام یورونیوز و گفته های مردی که مشغول فیلمبرداری از این ماجرا بود، شان ویلیامز که با دو دستور متفاوت در یک بازه زمانی کوتاه مواجه شده بود نمی دانست باید چه کار بکند از این رو در اجرای فرمان ماموران دچار سردرگمی شد.

یکی از ماموران از او خواست که زانوهایش را از هم باز کند و دیگری به وی فرمان داد که قوزک پاهایش را به هم بچسباند، جوان آفریقایی که نمی دانست باید دستور کدام یک از آنها را اجرا کند با واکنش شدید مامور آمریکایی مواجه شد.

همانطور که در فیلم زیر خواهید دید، پلیسی که بالای سر او ایستاده بود با شوکر مرد را مورد حمله قرار داد.گفتنی است شان ویلیامز در اظهارات خود اینطور بیان کرده که مامور آمریکایی با شوکر به من حمله کرد در حالی که اقدام او به جا نبود و دلیلم برای حرفی که می زنم این است که من بدون هیچ مقاومتی در حال اجرای دستورات آنها بودم .

بیشتر بخوانید:

ذخیره ذخیره رفتار غیر‌انسانی پلیس آمریکا با دختر دانشجو +فیلم

انتهای پیام/

سردرگمی میان هشدار دو پلیس کار دست یک شهروند داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت دردناک شهروند آمریکایی که میان هشدار ۲ پلیس گیر افتاد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..