تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Brave Browser: Private AdBlock v1.0.52

Brave Browser: Fast AdBlocker یک مرورگر وب سریع، رایگان و امن برای اندروید است که دارای ویژگی مسدودساز تبلیغات داخلی ، محافظت در برابر ردیابی، و مصرف دیتا و باتری بهینه می‌باشد.

این مرورگر دارای قابلیت مسدودسازی تبلیغات است تا یک تجربه بدون تبلیغات مزاحم و یکپارچه را ارائه نماید.

نیازی به افزونه‌های خارجی یا تنظیمات برای مدیریت و پیکربندی نیست! این برنامه به سادگی سریعترین و ایمن‌ترین تجربه وبگردی را بر روی اندروید به شما ارائه می‌کند. این برنامه برای سرعت و امنیت طراحی شده، پس می‌توانید بدون پاپ‌آپ‌ها، بدافزارها و مزاحمت‌های دیگر به مرور وب سریع بپردازید.

این برنامه سرعت بارگزاری صفحات وب را کاهش داده، عملکرد را بهبود می‌بخشد، و از شما در برابر تبلیغات آلوده به بدافزار محافظت می‌کند. این برنامه ۲ تا ۴ برابر افزایش سرعت را در اندروید نشان می‌دهد، پس کاهش مستقیمی را هم در مصرف باتری و هم دیتای گوشی خود مشاهده خواهید نمود.

همچنین این برنامه توسط ویژگی‌های امنیتی به‌روز مانند HTTPS، مسدودسازی اسکریپت، مسدودسازی کوکی‌های شخص ثالث، و تب‌های خصوصی ناشناس از کاربران خود محافت می‌نماید.

تغییرات نسخه ۱٫۰٫۵۲ :

رفع مشکل آیکون در نوتیفیکیشن ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Brave Browser: Private AdBlock v1.0.52»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..