تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flick Shoot UK 1.11 – بازی ورزشی پرطرفدار شوت سرکش اندروید + مود

دانلود امروز 177+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.11

دوست داشتن 6

Flick Shoot UK v1.11 + Mod – بازی فوتبالی هیجان انگیز شوت سرکش اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Flick Shoot UK – شوت سرکش یک بازی ورزشی و فوتبالی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از استودیوی MobileCraft برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود منتشر شده و پیش روی شماست!  با نصب Flick Shoot UK برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یکی از بهترین و زیباترین بازی های فوتبالی که این بار حال و هوای فوتبال انگلستان را به خود گرفته است، را تجربه کنید! بازی Flick Shoot UK با انواع و اقسام حالت هایی که دارد می تواند شما را ساعت ها به خود سرگرم کند و اعتیادآور باشد! بازی شش حالت چالش برانگیز، تفننی، توپت خطا نره، حمله زماندار، دریبل زدن و تمرین را در اختیارتان قرار میدهد، از میان ان ها یکی را به دلخواه انتخاب کنید و غرق در دنیای هیجان انگیزش شوید! علاوه بر شش حالت ذکر شده، چندین حالت آنلاین و چند نفره نیز در بازی گنجانده شده که نهایت هیجان را به شما القا میکند! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی – فوتبال اندروید هستید بدون شک Flick Shoot UK نظرتان را جلب میکند!

Flick Shoot UK

بازی Flick Shoot UK تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند! ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه بازی را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بفرمایید.

تغییرات نسخه ی v1.11 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flick Shoot UK 1.11 – بازی ورزشی پرطرفدار شوت سرکش اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..