تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Semi Heroes: Idle Battle RPG 1.0.2 – بازی نقش آفرینی قهرمانان هیولاکُش اندروید + مود

دانلود امروز 107+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.2

دوست داشتن 1

Semi Heroes: Idle Battle RPG – قهرمانان هیولاکُش یک بازی نقش آفرینی محبوب و سرگرم کننده از استودیوی DIVMOB برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Semi Heroes: Idle Battle RPG برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا به همراه سبک کارتونی و کاراکترهایی بامزه را تجربه کنید! هیولاهای خبیث درختان مقدس را از جایشان در آورده اند تا با آن ها آتش درست کنند و غذا بپزند! اما قهرمانان هیولاکُش با هم متحد شده و تصمیم گرفته اند هیولاها را بکشند و درختان مقدس را از دست آن ها نجات دهند تا دوباره از برکات آنها بهره مند شوند! حالا کنترل و هدایت این قهرمانان هیولاکُش در دستان شماست، در صدها نبرد خاص در محیط های مختلف شرکت کنید و با کلیک های پشت سر هم، از مهارت های قهرمانان بهره ببرید و دشمنان پیش رو را سرنگون کنید تا به هدف تان برسید! اگر به دنبال یک بازی خوب برای سرگرم کردن خود هستید، Semi Heroes: Idle Battle RPG نظرتان را جلب میکند!

Semi Heroes: Idle Battle RPG

بازی Semi Heroes: Idle Battle RPG تا به این لحظه صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Semi Heroes: Idle Battle RPG را مشاهده کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید بازی را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Semi Heroes: Idle Battle RPG 1.0.2 – بازی نقش آفرینی قهرمانان هیولاکُش اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..