تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Animaze! 1.0 – بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی حیوانات اندروید + مود

دانلود امروز 46+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 4

Animaze! v1.0 + Mod – بازی پازل فوق العاده زیبا حیوانات مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Animaze یک بازی پازل فوق العاده زیبا و دوست داشتنی با طراحی و ساخت متفاوت از استودیوی بازیسازی Blyts برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! همه توضیحاتی که توسعه دهنده ی Animaze برای بازی اش ارائه داده است را عینا ترجمه می کنیم: “حیوانات رقیب را با هم هماهنگ کنید! در این بازی شگفت آور پازلی، سگ ها، گربه ها و موش ها همه توسط نرده جدا شده اند! وظیفه شما این است که این نرده ها را بردارید، اما مراقب باشید، اگر سگ ها بیش از گربه ها یا گربه ها بیشتر از موش باشند، خوب خواهید دید چه اتفاقی می افتد!” بله در بازی ساده اما اعتیاداور Animaze شما باید با کنترل تک لمسی اقدام به برداشتن نرده ها یکی پس از دیگری کنید، باید تعداد حیوانات مشابه را در نظر بگیرید و اقدام به حذف نرده ها کنید و به همین ترتیب 100 مرحله مختلف را پشت سر بگذارید! درجه سخی بازی از ابتدا تا انتها رفته رفته زیاد می شود و در حین افزایش سطح دشواری با ویژگی های جدیدی روبرو می شوید.

Animaze

بازی Animaze تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید اولین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی Animaze را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Animaze! 1.0 – بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی حیوانات اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..