تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود App lock & gallery vault 1.8 – برنامه امنیتی  

دانلود امروز 21+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.8

دوست داشتن 1

App lock & gallery vault v1.8 – اپلیکیشن امنیتی و حفظ حریم شخصی مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 21.99 دلار برای اولین بار در ایران

محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیر قانونی به آن ها جزو یکی از مهم ترین مسائلی است که کاربران دستگاه های هوشمند به میزان قابل توجهی به آن اهمیت می دهند. همین اهمیت بالا باعث شده است که اپ های مختلفی در این زمینه منتشر شود و کاربران نیز اقدام به بهره بردن از آن ها کنند. سایت فارسروید نیز همانند همیشه قصد دارد یکی از بهترین این نرم افزار ها را از یک توسعه دهنده مطرح در اختیارتان قرار دهد. App lock & gallery vault عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران مخصوص اندروید می باشد که توسط تیم Best App – Top Droid Team توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این برنامه قادرید در سطحی بسیار بالا از انواع فایل های خود در یک محیط امن محافظت کرده و هر گونه دسترسی را قطع کنید. سه حالت مختلف قفل برنامه، مخفی کردن ویدئو و مخفی کردن تصویر در اختیار هر کسی می باشد که بنا بر نیازتان قادر به بهره بردن از آن ها هستید. با قابلیت فوق العاده فقل تماس های دریافتی هر گونه نمایش اطلاعات اتفاقی را مسدود کنید و مطمئن باشید که از یک ابزار بی نظیر استفاده می کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه App lock & gallery vault اندروید :

مخفی سازی انواع تصاویر و فایل های ویدئویی در یک محیط امن توانایی قفل برنامه ها با استفاده از الگو، پین و یا اثر انگشت فعال شدن خودکار ابزار امنیتی پس از خروج از برنامه ها توانایی ثبت تصویر سلفی از افرادی که پسوورد را اشتباه وارد می کنند مخفی سازی تماس های دریافتی پشتیبانی از زبان های متنوع تعیین ایمیل برای بازیابی اطلاعات در صورت فراموشی رمز عبور تم های مختلف و متنوع

اپلیکیشن App lock & gallery vault توانسته است با برخورداری از ابزار های امنیتی ویژه و قیمت 21.99 دلاریش امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این برنامه بی نقص را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ همه قابلیت ها به صورت رایگان در نسخه ما در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.8 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

App lock & gallery vault




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود App lock & gallery vault 1.8 – برنامه امنیتی  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..