تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غریب‌‌آبادی نماینده دائم جدید ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی شد+عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جدید جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، عصر دیروز در ملاقات با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعتبارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

در این ملاقات، نماینده دائم جدید کشورمان در آژانس ضمن اشاره به روابط و همکاری های خوب و مناسب میان جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، بر ضرورت توسعه و تقویت همکاری های فنی در جهت استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در زمینه های مختلف تاکید کرد. نماینده دائم کشورمان همچنین با اشاره به موضوعات ایمنی، امنیت، پادمان هسته ای و همکاریهای فنی، خواستار پرداختن متوازن به موضوعات مختلف دستورکار از سوی آژانس گردید. وی همچنین ضمن اشاره به پایبندی کشورمان به اجرای برجام که برای یازدهمین بار متوالی از سوی آژانس مورد تایید قرار گرفته است، بر اهمیت نقش مستقل، حرفه ای و بیطرفانه آژانس تاکید کرد. دکتر غریب آبادی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام بعنوان نقض آشکار حقوق بین الملل و قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت، خاطرنشان کرد برجام مسیری یک طرفه نیست و برای ادامه حیات آن، طرف های مقابل می بایست به تعهدات خود عمل نموده و ایران نیز از منافع برجام بهره مند شود.

آقای آمانو نیز در این ملاقات ضمن خوش آمدگوئی و ابراز خشنودی از انتصاب دکتر غریب آبادی بعنوان نماینده دائم جدید کشورمان در آژانس، گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضای مهم آژانس می باشد و طی چند سال گذشته روند همکاری ها میان ایران و آژانس همواره تقویت شده است. وی همچنین تاکید کرد آژانس بعنوان یک نهاد فنی و تخصصی همواره تلاش کرده است تا نقش خود را بصورتی عینی، بیطرفانه و حرفه ای به انجام برساند. آمانو در خاتمه ضمن اعلام آمادگی برای تعامل مثبت و مستمر با نماینده دائم کشورمان در آژانس، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غریب‌‌آبادی نماینده دائم جدید ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..