تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار صدور کارت ملی هوشمند اعلام شد

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: طبق آخرین آمار تا به امروز 45 میلیون نفر هموطنان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 44.5 میلیون نفر مدارک خود را برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل کرده‌اند. از 44.5 میلیون نفر، 41 میلیون نفر نیز کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند. ضمن اینکه سازمان ظرفیت صدور ماهیانه 2 میلیون و 500 هزار کارت ملی هوشمند را دارد.

ابوترابی با بیان اینکه هم اکنون ماهانه یک میلیون کارت ملی هوشمند صادر و در اختیار افراد قرار می‌گیرد گفت: زمان استفاده از کارت‌های ملی قدیم تا پایان سال است و این زمان تغییری نخواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: هموطنان با مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی اقدام به انجام فرآیند کارت ملی هوشمند کرده و در نهایت در بازه زمانی مشخص کارت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار صدور کارت ملی هوشمند اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..