تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی

طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی

ماهی سالمون فواید زیادی دارد و می تواند از آلزایمر پیشگیری کند و با آن مبارزه کند. طرز تهیه ماهسی سالمون را به چند روش مختلف مشاهده می کنید.

طرز تهیه ماهی سالمون در سس لیمو

ماهی سالمون دارای مقادیر زیاد اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت ضروری است. ماهی سالمون در آب شیرین زندگی می کند و سپس وارد اقیانوس می شود و برای تخم گذاری وارد رودخانه می شود. این ماهی چربی متوسطی دارد و دارای پروتئین زیاد، ویتامین، مواد معدنی، پتاسیمف سلنیوم و ویتامین B12 می باشد. به دلیل داشتن اسیدهای چب امگا 3 باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می شود و می تواند باعث افزایش جریان خون و جلوگیری از تشکیل لخته های خون در رگ می شود.

این ماهی می تواند از بیماری های مختلفی مانند آلزایمر، ارتریت، اسکروز و … جلوگیری کند. با توجه به داشتم مواد مغذی زیاد، ماهش سالمون می تواند با خیلی از بیماری های مانند آسم، افسردگی، دیابت، فشار خون بالا مقابله کند. در این بخش از تاپ ناز طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو را که غذایی بسیار خوشمزه است را آموزش می دهیم.

طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی 3 دستور تهیه ماهی اسلمون در سس لیمو

فیله ماهی سالمون در سس لیمو

مواد لازم:

1 بسته پاستا (250 گرم) 4 عدد فیله ماهی سالمون با پوست (600گرم) روغن گیاهی فلفل به میزان لازم یک کمی نمک

عناصر سس:

1 فنجان پنیر سفید (100گرم) 2 مدل ماست طبیعی (300گرم) 1 لیمو (30گرم) فلفل سیاه به مقدار لازم پیازچه به مقدار لازم آماده سازی سس

ماست ها را ترکیب کنید و پنیر را هم اضافه کنید تا حالتی کرم مانند پیدا کند. عصاره لیمو را اضافه کنید و پیازچه های خرد شده و فلفل سیاه را اضافه کنید و صبر کنید تا سس خنک شود.

آماده سازی ماهی

در ابتدا فر را روی 200 درجه قرار دهید. پاستا را آب زیاد و کمی نمک بپزید و خوب آبکش کنید و در جایی بگذارید تا گرم بماند و در آخر هم خیلی آرام نمک و فلفل را اضافه کنید. روغن زیتون را هم اضافه کنید تا طعمی خوب به ماهی بدهد. حدود 10 دقیقه گریل کنید و سپس میل کنید.

طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی ماهی سالمون با سس لیمو

مواد لازم :

4 تا فیله ماهی سالمون (600گرم) 6عدد پیازچه(150گرم) 1 عدد لیمو(30 گرم) یک ظرف خامه (250 میلی لیتر) یک دوم قالب کره (50گرم) 1 عدد تخم مرغ آماده سازی سالمون با سس لیمو

پوست لیمو را خیلی نازک بگیرید و پوستش را با کمی کره تفت دهید تا خشک شود. یک تکه پیازچه را اضافه کنید و تا حدی بپزید تا نیمه شفاف شود. مقدار نصف لیمو را به آن اضافه کنید و فلفل و نمک را به آن اضافه کنید تا جوش بیاید و سپس اجازه دهید تا سرد شود. خامه را به آرامی به آن اضافه کنید و به آرامی هم بزنید. روی مواد را با ورق فویل آلومینیومی بپوشانید و درون فر قرار دهید و کره آب شدن را روی آن بمالید. سپس سس را روی آن بریزید و به مدت 15 دقیقه درون درجه 180 درجه قرار دهید تا بپزد.

ماهی سالمون در سس لیمو و شوید

مواد لازم ؛

نیم کیلو ماهی (500گرم) یک دوم لیمو (20گرم) یک چهارم قالب کره (25 گرم) نصف قاشق غذا خوری آرد (5 گرم) 2 قاشق غذا خوری شکر (اختیاری) 30 میلی لیتر شیر یا خامه نصف قاشق غذا خوری شوید (5 گرم) نمک و فلفل به میزان لازم 3 عدد سیب زمینی آب پز (60 گرم) هویج آب پز (80گرم)

آماده سازی:

ابتدا فر را روی 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. سیب زمینی و هویج را بشویید و پوستشان را بمنید و ریز ریز کنید. مواد را در آب بپزید و نمک به آنها اضافه کنید. ماهی را در سینی پخت قرار دهید و روغن زیتون روی آن بپاشید.

نحوه تهیه سس لیمو و شوید

لیمو را برش دهید. قسمت سفید آن را بیرون بیاورید و دانه هایش را جدا کنید و کناری قرار دهید. کره را درون یک کاسه آب بگذارید و ارد را به آن اضافه کنید و 5 دقیقه هم بزنید تا خوب غلیظ شود. لیمو را اضافه کنید و سپس دانه های لیمو را هم اضافه کنید. مقداری نمک روی آن بپاشید و یک قاشق غذاخوری شوید اضافه کنید. حرارات گاز را تا موقعی که مایع غلیظ شود روی کم قرار دهید. شیر و دو قاشق غذاخوری شکر برای از بین بردن مزه اسیدی مفید است.

ماهی قزل الا را در ظرف مخصوص تهیه شده در حدود 10 تا 20 دقیقه قرار دهید و ماهی را در سس لیمو همراه با سیب زمینی و هویج سرو کنید.

طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ماهی سالمون با سس لیمو با طعمی عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..