تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره شبا؛ روش دریافت شماره یا کد شبا بانک های مختلف ایران

اما شماره شبا چیست؟ کد شبا به اختصار شناسه بانکی ایران است. شبا یک عدد 24 رقمی است و بر اساس استاندارد جهانی IBAN می باشد. شبا به دلیل یکپارچه سازی حساب های بانکی ایجاد شده است. با استفاده از شبا حساب بانکی در همه بانک ها متمایز می شود. کد شبا در ایران با IR آغاز می شود و بعد از آن یک شماره 24 رقمی مکتوب می شود. نحوه دریافت کد شبای تمام بانک های ایران را در این مطلب آموزش می دهیم.

دریافت کد شبا

طریقه دریافت کد شبا بانک ملی

روش دریافت شماره شبای بانک ملیبه این شکل هست که از طریق پیام کوتاه شماره حساب خود را به شماره ۲۰۰۰۸۰۱۸ ارسال کرده و بعد کد شبا را دریافت نموده.

طریقه دریافت کد شبا بانک ملت

برای آموزش روش دریافت شماره شبا بانک ملی ابتدا شماره حساب/ شماره قرارداد را وارد کرده و بعد عبارت امنیتی را داخل فیلد درج می کنیم. بعداز کامل کردن اطلاعات و ثبت کردن کلید تایید، مشخصات صاحب حساب نشان داده می شود و بعد از تایید مشخصات درست شماره شبا معادل شماره حساب دریافت می شود.

طریقه دریافت کد شبا بانک صادرات

شماره حساب بانک صادرات را در کادر قرار داده و  سپس عبارت امنیتی را داخل فیلد درج می کنیم.

طریقه دریافت کد شبا بانک کشاورزی

برای دریافت شماره شبا بانک کشاورزی را از طریق پیامک به شماره   ۹ ۸ ۹ ۸ ۰ ۰ ۰ ۳  قابل دسترس هست.

طریقه دریافت کد شبا بانک مسکن

روش دریافت شماره شبا برای بانک مسکن اینطوری هست که وارد سایت بانک مسکن شده و بعد شماره حساب خود را و یا شماره قرارداد تسهیلات دریافتی را وارد کادر کرده و بعد از آن شماره شبا را دریافت می کنید.

طریقه دریافت کد شبا بانک رفاه کارگران

وارد سایت بانک رفاه کارگران می شویم و برای دریافت شماره شبا، شماره حساب را وارد کرده، و بعد کد امنیتی را وارد کادر می کنیم.

طریقه دریافت کد شبا بانک دی

وارد سایت بانک شده و برای دریافت شماره شبا صفحه ای ظاهر می شود که در آن از شما فقط شماره حساب بانک دی خواسته می شود و بعد کد شبا را دریافت می کنید.

طریقه دریافت کد شبا بانک گردشگری

در سایت بانک گردشگری شماره حساب خود را وارد فیلد کرده سپس تصویر امنیتی خواسته شده را درج نموده و بعد شماره شبا را دریافت می کنید.

طریقه دریافت کد شبا بانک صنعت و معدن

در سایت بانک گردشگری شماره حساب خود را وارد نموده، سپس کد امنیتی خواسته شده را درج می کنید. بعد از آن بر روی محاسبه کلیک کرده و شماره شبا را دریافت نمایید.

طریقه دریافت کد شبا بانک کارآفرین

IR27053000000100324200001 مثالی از شماره شبا بانک کار آفرین است.

دو حرف اول کد کشور است. ۲ رقم بعد کد کنترلی و ۲۲ عدد آخر شماره پایه حساب بانکی است. وارد سایت شده و شماره سپرده خود را وارد نموده و  شماره شبای بانک کارآفرین را دریافت نمایید.

دریافت کد شبا

روش دریافت شماره شبا بانک پارسیان، بانک قوامین، طریقه دریافت کد شبا بانک پاسارگاد، بانک شهر، بانک سامان، بانک بانک سینا، بانک پست بانک ایران، بانک سپه، بانک سرمایه، بانک حکمت ایرانیان نیز همانند بانک های فوق الذکر است. ابتدا وارد سایت بانک مورد نظر شده سپس در صفحه ای که ظاهر می شود شماره حساب خود را وارد کنید و بعد تصویر امنیتی و بعد از آن شماره شبای شما در اختیارتان قرار می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره شبا؛ روش دریافت شماره یا کد شبا بانک های مختلف ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..