تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار پیکربندی و بهینه سازی MacroDroid 3.25.1 – اندروید

MacroDroid برنامه قدرتمندی به منظور اتوماسیون وظایف گوشی و همچنین پیکربندی هوشمند برنامه های اندرویدی می باشد که کاربران با دانلود ماکرودروید می توانند از امکانات آن استفاده نمایند. کاربران می توانند تا توسط این برنامه به شدت روی اجرای برنامه ها و نحوه اجرای آنها را کنترل نمایند. این برنامه می تواند یک نرم افزار اتوماسیون و برنامه ریزی لقب بگیرد که بر شدت قابلیت گوشی های اندروید اضافه کرده و با رابط کاربری عالی خودش می تواند یک گام منطقی برای بهبود کار با گوشی های اندروید باشد. شما با دانلود این برنامه می توانید به صورت خودکار گوشی خودتان را در حالت آماده باش قرار داده و در موارد موردنیاز نیز برنامه های خاص را توسط آن اجرا نمایید. شما می توانید به صورت آنلاین از برنامه بهره مند شده و موقعیت مکانی خود را برای دریافت پیام های کوتاه تغییر دهید. این برنامه دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد که همگی باعث می شود پشتیبانی از تغییرات بزرگتر ایجاد شده و کاربر بتواند به خوبی بهره مند شود. هر گوشی باید بتواند از این برنامه بهره مند شود تا کاربر بتواند از سرعت بالای گوشی در مدت زمان های بیشتر بهره مند شود.

کاربران با دانلود ماکرودروید می توانند پیکربندی گوشی را برعهده گرفته و دستگاه را برای گزینه های بروزرسانی در اختیار برنامه قرار دهند. حالات مختلف برنامه باعث میشود که کاربر بتواند بهبود سرعت عالی را در گوشی احساس کند و جاهای حساس گوشی را تنها در مواقع نیاز مورداستفاده قرار دهد تا کارایی گوشی بالاتر رود. برنامه دارای رابط کاربری ساده و گام به گامی می باشد که کاملا منطقی بوده و کاربران هیچ مشکلی برای استفاده از برنامه نخواهند داشت. پس این برنامه را دریافت کرده و مدیریت بهتری روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود ماکرودروید از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

MacroDroid-Cover

MicroDroid-Screenshot-1  MicroDroid-Screenshot-2

info

MacroDroid is a task automation and configuration app that focuses heavily on usability with a simple UI and logical step by step process.

A few examples of what MacroDroid can automate:

• Turn on Wifi or Data connection when you launch a particular app (and off again when closed).

• Respond to an incoming SMS by sending your current location.

• Toggle the power button to tell you the time (e.g. when its in your pocket).

• Use NFC tags to configure the device (turn on bluetooth, set volume etc).

Changelog :

Application Installed/Removed trigger updated to include Application Updated option, app filtering and magic text support.
Set Wallpaper action supports live wallpaper (preview screen only) option.
Fixed issue with launch and press configuration not working.
Fixed issue where Set Data action would leave the device in (selinux) enforcing mode.
Added Android 7.1 app shortcuts to allow quick navigation to macro list and adding a macro.
Fixed issue where some exported data could not re-import

اطلاعات فایل لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار پیکربندی و بهینه سازی MacroDroid 3.25.1 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..