تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نسخه هک شده بازی Mass Effect Andromeda برای PS4 + آپدیت v1.10

بازی Mass Effect Andromeda برای PS4 در یک کهکشان جدید به نام Andromeda اتفاق می افتد و روند بازی در این نسخه بر روی اکتشافات مختلف تمرکز دارد. یعنی شما باید مدام از این سیاره به آن سیاره رفته و چیزهای مختلف را کشف کنید . پس با این حساب ، هر چه بیشتر بگردید و پیدا کنید به امتیاز بهتری دست می یابید. شما می توانید در Andromeda ماکویی که در نسخه ی جدید بسیار بهبود یافته را برانید و دشمنان را یکی یکی از لب تیغ بگذارنید. علاوه بر این می توانید یک تیم ماجراجو تشکیل دهید و مبارزات مختلفی در این کهکشان نو انجام دهید.

به نظر می رسد امکاناتی که درون این وسیله ی قرار داده شده از قبل خیلی بهتر شده باشد تا بازیکن بهتر بتواند با آن در سیاره به اکتشاف بپردازد. زمانی که موجی از دشمنان بر سر شما میریزند ، احساس می کنید که تعدادی کابوی فضایی دارند با اسب های خود به سمت شما می آیند و به جای تیر به سمت شما اشعه ی لیزر پرتاب می کنند! این محیط شلوغ و پر از آدم هیجان خیلی خوبی به آدم وارد می کند ولی باید ببینیم که آیا می تواند انتظارات ما را از یک بازی چند نفره بر آورده کند؟در Andromeda شما می توانید به جای یک انسان در هر دو جنسیت زن و مرد ، بازی کنید.

همچنین آیتم های شخصی سازی مختلفی هم برای هر دو نوع کاراکتر موجود است ، از کلاه آنها گرفته تا لباس ها ی مختلف . با نگاه کردن به آینده ی بازی و همچنین وجود بازی های AAA ، به این نتیجه می رسیم که احتمالا در Andromeda هم پرداخت درون بازی وجود داشته باشد تا شما بتوانید با آن چیزهای مختلفی برای کاراکتر و یا سفینه خود بخرید.

Mass Effect Andromeda PS4-P2P

Update v1.10; CUSA-02491

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Mass-Effect-Andromeda-ps4

یکی از چیزهای جالبی که در دانلود بازی Mass Effect Andromeda برای PS4 وجود دارد، انتخاب سیاره های مختلف است که نمای آن خیلی خوب طراحی شده است . البته این مورد هم در حد حدس و گمان زیاد است و تا بازی اصلی منتشر نشده نمی توان در مورد آن دقیق نظر داد. اگر بازی دارای این امکان باشد از چند حال خارج نیست : یا سیاره را برای جنگیدن انتخاب می کنید و یا برای فتح کردن، شاید هم باید گروهی را از داخل آن نجات دهید.

بعد از انتخاب سیاره ی خود مکان فعلی شما در کهکشان در یک سمت و در کنار آن سیاره ای که می خواهید درون آن سفر کنید هم در سمت دیگر به همراه نامش به نمایش در آمده. مسیری که باید بپمایید نیز در همین جا مشخص است و بعد از تایید نهایی از یک سیاه چاله مانند نورانی عبور کرده و به مسیر بعدی خود می رسید. علاوه بر همه ی این موارد شما می توانید سیارات جدید را در طول بازی پیدا کنید ، اما فکر نکنید که این خیلی کار ساده ای است . مطمئنا باید از دشمنان مختلف بگذرید تا بتوانید یکی از سیارات کهکشان Andromeda را از آن خود کنید.

منبع توضیحات: دنیای بازی

اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda اسکرین-شات-Mass-Effect-Andromeda info

Mass Effect™: Andromeda – Standard Recruit Edition takes players on a mission to find a new home for humanity, in the Andromeda galaxy. As the Pathfinder, you lead humanity’s fight for survival. This edition includes the Turian Soldier Multiplayer Recruit Pack which ensures you will join the battle well equipped with the Turian Multiplayer Character and a selection of special weapons, items and boosts. The hope for humanity lies on your shoulders. You must ask yourself…How far will you go?

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نسخه هک شده بازی Mass Effect Andromeda برای PS4 + آپدیت v1.10»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..