تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده ارتش آمریکا از "یاد&am

استفاده ارتش آمریکا از "یادگیری ماشین" برای پیش‌بینی تعمیرات خودروهای نظامی

به گزارش خبرآنلاین، اخیراً برای تسریع در انجام این کار از هوش مصنوعی کمک گرفته‌شده و نرم‌افزار تهیه‌شده توسط کمپانی Uptake Technologies در شیکاگو بر اساس یادگیری ماشین، قادر به پیش‌بینی زمان تعمیر قطعات نصب‌شده روی تجهیزات نظامی شده است. {لینک}

این نرم‌افزار توانسته در کنار شناسایی و یادآوری وسایل نقلیه نیاز به تعمیر، دردسر بزرگ بخش مکانیک ارتش را نیز مرتفع سازد.

در فاز اول سنسورهایی داخل تانک‌های جنگی موسوم به Bradley M2A3s تعبیه‌شده که درجه حرارت و میزان دور بر دقیقه را هنگام سرعت دورانی به نرم‌افزار منتقل می‌کند. کاری که یادگیری ماشین انجام می‌دهد، مقایسه دیتای یک موتور سرِحال با موتور در حال خراب شدن است. سیگنال‌ها تولید فیدبک کرده و به مهندس مربوطه هشدار زمان تعمیر را می‌دهد.

کمپانی مذکور سرویسی مشابه را با بوئینگ، کاترپیلار و ... راه‌اندازی کرده و جواب گرفته است و به همین خاطر با پنتاگون نیز قرارداد 1 میلیون دلاری بسته تا بتواند سرویس مذکور را به صنایع نظامی ارائه کند.

با تست موفقیت‌آمیز روی تانک‌های برادلی، به گفته سرهنگ کریس کانلی، به‌زودی این سرویس روی سایر ادوات نظامی نیز بکار گرفته می‌شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده ارتش آمریکا از "یاد&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..