تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام قیمت ارزش پراید به نقل از وزیر صنعت، معدن و تجارت کذب محض و تاسف برانگیز است

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر برخی رسانه ها که در روزهای اخیر با انتشار نادرست بخشهایی از سخنان محمد شریعتمداری در نشست خبری ویژه روز صنعت و معدن با خبرنگاران، مدعی شدند که بر اساس سخنان وی هر خودروی پراید ۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد را خلاف واقع و تاسف برانگیز دانست و تصریح کرد:این خبر دروغ است و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت هیچگاه نگفت که هر خودروی پراید چه قیمتی دارد؟!

به گزارش شمانیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر برخی رسانه ها که در روزهای اخیر با انتشار نادرست بخش هایی از سخنان محمد شریعتمداری در نشست خبری ویژه روز صنعت و معدن با خبرنگاران، مدعی شدند که بر اساس سخنان وی هر خودروی پراید ۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد را خلاف واقع و تاسف برانگیز دانست و تصریح کرد:

این خبر دروغ است و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت هيچگاه نگفت كه هر خودروى پرايد چه قيمتى دارد؟!
وی از تقاضاى فوق العاده و غير طبيعى چند روز پيش براى انواع خودروهاى داخلى اعم از پرايد ، پژو و سمند و ساير خودروهاى توليد داخل با طرح تقاضاى غير عادى ناشى از حركت نقدينگى بسمت اين نوع خودروها در سايت هاى فروش خودروساز ها سخن گفت.

 این مرکز ضمن تقدیر از رسانه هایی که با پایبندی به اصول حرفه ای خبر، انتشار اخبار دقیق و صحیح را با حفظ امانت سرلوحه کار خود قرار داده اند، از رسانه ها می خواهد برای بالا بردن آمار مخاطبان خود صداقت، امانت و اصول حرفه ای خبر را زیر پا نگذارند و با انتشار اخبار کذب، شعور و سطح فکری مخاطبان خود را زیر سوال نبرند.

منبع: روابط عمومی وزارت صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام قیمت ارزش پراید به نقل از وزیر صنعت، معدن و تجارت کذب محض و تاسف برانگیز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..