تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انارکی: شفافیت در مورد نحوه تخصیص ارز به جلب اعتماد مردم کمک می‌کند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی شفافیت در مورد نحوه تخصیص ارز را موجب جلب اعتماد مردم به سیستم دولتی عنوان کرد.

به گزارش شما نیوز ،احمد انارکی محمدی اظهار کرد: اگر ما در چارچوب مبادلات صورت گرفته نسبت به شفافیت اطلاعات اهتمام داشته باشیم، این امر موجب اطمینان خاطر مردم می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ما تا ایجاد این شفافیت قدری فاصله داریم. چه اشکالی دارد اگر من ارز دریافت کنم اطلاعاتم مشخص باشد و همه بدانند ارز دریافتی در کجا هزینه شده است. این اقدام خوبی بود که وزارت ارتباطات نسبت به انتشار اسامی ارز بگیران دولتی انجام داد. وزیر صنعت هم تاکید داشت که حتما اسامی کسانی که ارز دولتی دریافت کردند و مصارف آنها، اعلام می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «شفافیت در مورد نحوه تخصیص نرخ ارز جلوی رانت و فساد را می‌گیرد» یادآور شد: یکی از آثار مثبت این اقدام، جلب اعتماد مردم است. در حال حاضر مردم نمی‌دانند چه کسی ارز دریافت می‌کند و از سویی کسانی که ارز را با نرخ دولتی می‌گیرند کالای خود را به قیمت ارز آزاد می‌فروشند و اگر این شفافیت ایجاد شود امید و اعتماد مردم به سیستم دولتی تا حدود زیادی جلب خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انارکی: شفافیت در مورد نحوه تخصیص ارز به جلب اعتماد مردم کمک می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..