تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران شبکه‌های اجت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی حضور حاج حسین یکتا در جمع بازاریان و گفت‌وگو با آنها درباره مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با تحسین این اقدام یکتا، خواستار الگوی گیری مسئولین شدند. برخی نیز با انتشار تصاویر گفت‌وگوی حاج حسین یکتا با بازاریان با تأکید بر اینکه گفت‌وگو با مردم و شنیدن سخنانشان، می‌تواند مشکلات را حل کند، از مسئولان خواستند رودررو با مردم گفت‌وگو کنند.

بیشتر بخوانید:

درددل بازار تهران به‌روایت حاج‌ حسین یکتا + فیلم

برخی کاربران نیز پخش انتقادهای صریح مردم از وضعیت اقتصادی کشور از آنتن سیما را اقدامی ارزشمند و قابل‌تقدیر دانسته و از صداوسیما خواستند برای انعکاس صدای مردم در رسانه ملی بیش‌ازپیش تلاش کند.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران شبکه‌های اجت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..