تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماد جام جهانی فوتبال روسیه بر روی تخم مرغ!

2018-07-02T21:01:30+04:30تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ / ۰۴ / ۱۳۹۷مشاهده : 3سایر خبرهای : مطالب گوناگون : اشتراک گذاری نماد جام جهانی فوتبال روسیه بر روی تخم مرغ!

زابیواکا نام گرگی می باشد که نماد جام جهانی امسال می باشد . شما در ادامه می توانید عکس های نماد جام جهانی فوتبال روسیه بر روی پوست تخم مرغ را ببینید.

در این مطلب عکس هایی از نماد جام جهانی فوتبال روسیه که بر روی پوست تخم مرغ هک شده است را برای شما آورده ایم . در ادامه تصاویر جالب و عکس های آن را خواهید دید.

نماد جام جهانی فوتبال روسیه

بیست و یکمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال از تاریخ ۲۴ خرداد ماه آغاز شده و تا ۲۴ تیرماه در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار می گردد که در تمامی ۲۱ دوره‌ای که رقابت‌های جام جهانی برگزار شده از یک نماد خوش‌یمنی (بخت‌آور) برای مسابقات انتخاب شده است.

در طراحی نماد هر دوره از رقابت های جام جهانی فوتبال عناصری همچون رنگ پرچم کشور میزبان، حیوانات خاص آن کشور، لباس و فرهنگ و دیگر عناصر در نظر گرفته می شود. نماد این دوره هم یک گرگ انسان‌نما به نام ” زابیواکا” با بدنی پشمی به رنگ قهوه‌ای و سفید که یک تی‌شرت با عنوان “روسیه ۲۰۱۸” به تن کرده و عینکی نارنجی روی سر دارد انتخاب شده است.

در همین رابطه هنرمندی چینی با روی آوردن به یکی از قدیمی ترین شکل های هنر نماد و آرم جام جهانی ۲۰۱۸ را بر روی پوست تخم مرغ حکاکی کرده که بسیار دیدنی است. این هنرمند ۶۰ ساله مدت ۶ سال است که به رنگ کردن، تزیین و حکاکی روی تخم‌مرغ می‌پردازد و هزاران طرح متنوع را روی آن پیاده کرده است.

در ادامه می توانید آثار این هنرمند را که با جام جهانی همخوانی دارد مشاهده کنید.

عکس های نماد جام جهانی فوتبال روی پوست تخم مرغنماد جام جهانی فوتبال روسیهنماد جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال روسیهنماد جام جهانی فوتبال روسیهنماد جام جهانی فوتبالنماد جام جهانی فوتبال روسیههک کردن نماد جام جهانی فوتبال روی پوست تخم مرغنماد جام جهانی فوتبال روسیهزابیواکا هک کردن نماد جام جهانی فوتبالنماد جام جهانی فوتبال روسیههک کردن نماد جام جهانی فوتبال روی پوست تخم مرغنماد جام جهانی فوتبال روسیهنماد جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماد جام جهانی فوتبال روسیه بر روی تخم مرغ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..