تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلایی که شن های داغ ساحل سر دختر جوان آورد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر جوانی که مشغول گذراندن تعطیلات در ساحل هالیوود بلفاست ایرلند بود نمی دانست چه بلایی در انتظارش است. " جسیکا اسکات" که از ناحیه کف پا دچار سوختگی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. قدم زدن این دختر جوان روی شن های داغ ساحل موجب سوختگی شدید پوست کف پای او شد. جسیکا که پس از پایان امتحانات ترم خود در حال گذراندن تعطیلات در این ساحل بود دچار این حادثه شد.

بلایی که شن های داغ ساحل سر دختر جوان آورد + تصاویر//

این دختر جوان در این خصوص گفت : " پس از قدم زدن در ساحل به همراه دوستانم به محل اقامت خود برگشتیم. هنگامی که قصد داشتم کیفم را بردارم ناگهان روی زمین سقوط کردم. نمی دانستم چه اتفاقی برایم افتاده است. احساس کردم پایم آتش گرفته است و ناگهان از درد زیاد فریاد کشیدم."

جسیکا افزود : " اگر یک کودک در این موقعیت قرار می گرفت می توانست فاجعه رخ دهد."

بلایی که شن های داغ ساحل سر دختر جوان آورد + تصاویر//

بیشتر بخوانید

یوفوی عجیبی که در برزیل خبرساز شد + فیلم

انتهای پیام/

عاقبت قدم زدن با پای برهنه در ساحل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلایی که شن های داغ ساحل سر دختر جوان آورد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..