تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ بلژیک ۰-۰ ژاپن، شیاطین سرخ فعلاً در گلزنی ناکام مانده‌اند

بلژیک و ژاپن از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته اند.

به گزارش شما نیوز ، تیم های بلژیک و ژاپن در ششمین مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در روستوف آره نا به مصاف هم می روند. برنده این مسابقه به مصاف برزیل می رود.

ترکیب دو تیم برای این مسابقه مشخص شده و بلژیک با تغییرات فراوانی نسبت به بازی با انگلیس پای به زمین گذاشته است، ژاپن هم با شش تغییر راهی زمین شده است. ترکیب دو تیم:

بلژیک: کورتوا، آلدرویرلد، کمپانی، فرتونخن، مونیر، ویتسل، دی بروین، کاراسکو، مرتنز، هازارد، لوکاکو

ژاپن: کاواشیما، شوجی، ساکای، ناگاتومو، یوشیدا، شیباساکی، هاراگوچی، کاگاوا، اینوی، هاسبه، اوساکا

بازی با شروع خوب ژاپن آغاز شد، می توان گفت در ۱۵ دقیقه ابتدایی این ژاپنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند و بلژیک عقب تر نشسته بود. آن ها دو بار هم با شوت های از راه دور دروازه حریف را هدف گرفتند که به نتیجه نرسید.

بعد از گذر از دقایق ابتدایی، بلژیک توانست سوار بر بازی شود و هر چه به پایان نیمه اول نزدیک تر شدیم، فشار بلژیک بیشتر و عرصه بر ژاپن تنگ تر شد. لوکاکو دو بار با شوت های خود خطرساز شد که به نتیجه نرسید، یک بار هم در چند قدمی دروازه در گلزنی ناکام ماند. تلاش های هازارد، کمپانی و دی بروین هم به جایی نرسید تا بعد از گذشت یک سوم از زمان بازی، مسابقه ۰-۰ باقی بماند.

این خبر به روز می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ بلژیک ۰-۰ ژاپن، شیاطین سرخ فعلاً در گلزنی ناکام مانده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..