تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی رسمی از داج چارجر مدل سال ۲۰۱۹!

کمپانی خودروسازی آمریکایی داج که در سال ۱۹۰۰ کار خود را آغاز کرد توانسته خودروهای خاص و محبوبی را تولید نماید. به تازگی این شرکت از محصول جدید خودش رونمایی کرد. داج چارجر ۲۰۱۹ که نسخه بهبود یافته مدل قدیمی تر آن است از محبوبیت بالایی برخوردار است و دارای امکانات و سیستم موتوری فوق العاده ای است.

داج چارجر ۲۰۱۹

اگرچه خودروسازان بیشتر از هر زمان دیگری به فکر تولید کراس اوورها و شاسی بلندها هستند اما داج چارجر در مدل سال ۲۰۱۹ خود برخی بهبودها را به منظور جلب‌توجه خریداران داشته است. از سال ۲۰۰۸ تاکنون فروش چارجر و چلنجر ۷۰ درصد افزایش یافته و از سال ۲۰۱۴ تاکنون نیز فروش مدل‌های پرفورمنس از ۴ به بیش از ۲۵ درصد رسیده است.

بازنگری در تعداد تریم ها باعث شده چارجر با شش نسخه عرضه شود که از مدل پایه SXT تا نسخه ۷۰۷ اسبی هلکت را شامل می‌شود. این خانواده همچنین شامل ‌تریم های GT، SXT AWD، R/T و R/T اسکات پک است.

داج چارجر 2019معرفی داج چارجر ۲۰۱۹

اگرچه چارجر هلکت همان قدرت ۷۰۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری را از پیشرانه ۸ سیلندر ۶٫۲ لیتری سوپرشارژردار به دست می‌آورد اما دارای برخی خوبی‌های چلنجر دیمن می‌باشد. مدل سال ۲۰۱۹ چارجر هلکت هم‌اکنون از دستیار لانچ، چیلر ویژه و رزرو گشتاور سود می‌برد.

سیستم چیلر یاد شده پس از خاموش شدن پیشرانه اقدام به خنک کردن سوپرشارژر می‌کند درحالی‌که رزرو گشتاور نیز سوپاپ میانبر به سوپرشارژر را می‌بندد. این سیستم جریان سوخت و جرقه را به منظور توازن دور پیشرانه و گشتاور مدیریت می‌کند و این کار بنا به گفته داج گشتاور رزروی را تولید می‌کند که شتاب گیری بهینه‌ای را در پی دارد.

داج چارجر 2019رونمایی از داج چارجر ۲۰۱۹

از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به پشت آمپرهای جدید، آپشن کاپوت مشکی، رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید و پکیج کابین آلکانترا اشاره کرد. مدل هلکت همچنین دارای جلوپنجره جدید با دو ورودی هوا می‌باشد.

معرفی داج چارجر ۲۰۱۹داج چارجر 2019نمای عقب داج چارجر ۲۰۱۹

چارجر R/T اسکات پک نیز از همان جلوپنجره پرفورمنس جدید و دو ورودی هوا سود برده و قدرت ۴۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۴ نیوتون متری دارد. این خودرو نیز به‌صورت استاندارد دارای دستیار لانچ بوده و دکمه‌های جدید روی داشبورد اجازه دسترسی سریع به سیستم لانچ کنترل را می‌دهند. همچنین نشان اسکات پک جایگزین نشان R/T شده است. از جمله آپشن های این خودرو می‌توان به کاپوت مشکی، نوارهای کربنی دوگانه و سیستم تعلیق با دامپرهای تطبیقی بیلشتین اشاره کرد. داج می‌گوید قیمت پایه این نسخه کمتر از ۴۰ هزار دلار است.

داج چارجر 2019نمای جلوی داج چارجر ۲۰۱۹

به مدل R/T می‌رسیم که دارای کاپوت، اسپویلر، ورودی‌های هوای جانبی و صندلی‌های جدید است. این نسخه از سیستم تعلیق پرفورمنس جدید، پدال شیفترهای روی غربیلک فرمان، صفحه‌نمایش ۸٫۴ اینچی و رینگ‌های ۲۱ اینچی کربنی و مشکی سود می‌برد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵٫۷ لیتری چارجر R/T خروجی ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متری دارد.

اما تریم جدیدی که برای مدل سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده SXT AWD است. این چارجر چهار چرخ محرک دارای جعبه انتقال فعال و سیستم قطع ارتباط اکسل جلو به منظور کاهش تلفات قدرت پیشرانه است. پیشرانه ۶ سیلندر پنتاستار این نسخه خروجی ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۳۵۸ نیوتون متری دارد. آپشن های SXT AWD عبارت‌اند از چرم ناپا، صندلی‌های اسپورت و رینگ‌های ۱۹ اینچی. همچنین پکیج آب‌وهوای سرد هم عرضه شده که شامل غربیلک فرمان گرم شونده و صندلی‌های راننده و سرنشین گرم شونده می‌باشد.

مشخصات داج چارجر ۲۰۱۹داج چارجر 2019اطلاعات فنی داج چارجر ۲۰۱۹

دومین تریم جدید چارجر GT است که نباید آن را با چلنجر GT AWD اشتباه گرفت. این نسخه از همان پیشرانه ۶ سیلندر SXT AWD استفاده می‌کند و دارای سیستم تعلیق پرفورمنس، صفحه‌نمایش ۸٫۴ اینچی و پدال شیفترهای روی فرمان می‌باشد. رینگ‌های ۲۰ اینچی را نیز می‌توان به‌صورت سفارشی خریداری کرد. این نسخه نیز از پکیج آب‌وهوای سرد سود می‌برد.

داج چارجر 2019داج چارجر ۲۰۱۹ جدید

چارجر SXT هم نسخه پایه است که دارای قدرت ۲۹۲ اسبی و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری می‌باشد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از جمله آپشن های این خودرو نیز می‌توان به کابین چرم ناپا، پکیج مشکی شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی تیره و پکیج آب‌وهوای سرد اشاره کرد.

داج رنگ‌های بدنه گوناگونی را با نام‌های منحصربه‌فرد عرضه می‌کند. این خودرو در مدل سال ۲۰۱۹ خود دارای رنگ‌های آبی، خاکستری، سبز، مانگو، کریستال گرانیت، آبی ایندیگو، فولادی ماکزیمم، قرمز اکتان، مشکی، پلام کریزی، نیکل و سفید می‌باشد.

داج چارجر 2019نسخه جدید داج چارجر ۲۰۱۹

پیش‌فروش این خودرو از ماه جاری آغاز شده و اولین نسخه‌ها در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به دست مشتریان خواهد رسید.

بد نیست بازسازی دوج چارجر تنتروم مدل ۱۹۷۰ را ببینید

دوج چارجر کلاسیک مدل ۱۹۷۰ با تیونینگ اسپیدکور و بهره‌گیری از پیشرانه
۱۶۵۰ اسب بخاری مرکوری مارین متعلق به یک قایق مسابقه‌ای، حراج شد.

خودروی عضلانی دوج چارجر (dodge Charger) مدل ۱۹۷۰ یکی از بزرگ‌ترین
خودروهای کلاس موپار در عصر خودروهای عضلانی است که به دلیل بهره‌گیری
از پیشرانه‌های قدرتمند متنوع مانند نسخه ۷.۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر
و نسخه ۷.۰ لیتری همی (Hemi) معروف بود. در ظاهر، قدرت بیش‌تری برای
این خودروی کلاسیک قدرتمند لازم نیست، اما شرکت تیونینگ اسپیدکور
(Speedkore) برای عرضه نسخه تنتروم (Tantrum) این‌طور فکر نمی‌کند.

داج چارجر 2019دوج چارجر تنتروم مدل ۱۹۷۰

دوج چارجر تنتروم از پیشرانه ۹.۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به
دو توربوشارژر با ۱۶۵۰ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. این پیشرانه فوق‌العاده
از یک قایق مسابقه‌ای برداشته شد و ساخت شرکت مرکوری مارین (Mercury Marine) است.
این خودروی خاص در حال حاضر در چتزورث (Chatsworth) کالیفرنیا برای
فروش گذاشته شده، اما قیمت آن فقط در صورت ارائه درخواست برای خرید
در دسترس مشتریان واقعی قرار می‌گیرد.

خودروی عضلانی دوج چارجر تنترومداج چارجر 2019دوج چارجر تنتروم

اسپیدکور در سال ۲۰۱۵ خودروی عضلانی دوج چارجر تنتروم (به معنای خشم) را
ساخته است. علاوه بر استفاده از هنر تیونینگ خودرو در بهبود پیشرانه،
اسپیدکور از شاسی سفارشی همراه با قفس غلت‌گیر یکپارچه برای دوج چارجر
استفاده می‌کند. این تیونر آمریکایی همچنین از قطعات فیبر کربن برای اکثر قطعات بیرونی،
از جمله کاپوت، گلگیرها، سپر و پنل‌های در خودرو بهره گرفته است. در جلوی خودرو،
جلوپنجره مشبک به صورت یک بلوک ۱۸۲ سانتی‌متری آلومینیومی ساخته شد که
تیم ساخت این طرح پیچیده را عملی کرد. علیرغم اصلاحات جامع، نتیجه هنوز هم
مانند خودروی کلاسیک دوج بود.

برای مدیریت توان خروجی بالا، اسپیدکور از جعبه دنده دستی ۶ سرعته ساخت تریمک
(Tremec) برای ارسال قدرت به چرخ‌های عقب استفاده می‌کند. سیستم تعلیق
عقب سفارشی چهار میله‌ای نیز هنگام چرخش در پیچ‌ها به کنترل پایداری خودروی
دوج چارجر تنتروم اسپیدکور کمک می‌کند. این شرکت تیونینگ خودرو از ترمزهای
دیسکی ۳۵ سانتی‌متری برای اطمینان از توقف کامل خودروی عضلانی بهره می‌گیرد.

پدال و زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی رسمی از داج چارجر مدل سال ۲۰۱۹!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..