تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعری که در دانشگاه امام حسین (ع) در وصف رهبرانقلاب خوانده شد +فیلم

شعری که در دانشگاه امام حسین (ع) در وصف رهبرانقلاب خوانده شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح روز شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده کل قوا و فرماندهان عالی‎رتبه در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به توطئه‌ی دشمن برای ایجاد شکاف میان نظام اسلامی و مردم، همگان به‌ویژه مسئولان را به هوشیاری، ایستادگی، تدبیر، انسجام ملی و دوری از اشرافیگری فراخواندند و تأکید کردند: اگر مؤلفه‌های اقتدار ملی تقویت شوند و در مقابل دشمن، سستی و تسلیم نشان داده نشود، بدخواهان بار دیگر در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

در بخش انتهایی سخنرانی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) شعری در وصف رهبرانقلاب خوانده شد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعری که در دانشگاه امام حسین (ع) در وصف رهبرانقلاب خوانده شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..