تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Alpha Guns 2 4.4 – بازی اکشن هیجان انگیز و فوق العاده زیبا “سلاح های آلفا 2” اندروید + مود

دانلود امروز 6+

آخرین آپدیت دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

4

نسخه 4.4

دوست داشتن 17

Alpha Guns 2 v4.4 + Mod- بازی اکشن و تیراندازی فوق العاده زیبا سلاح های الفا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Alpha Guns 2 – سلاح های آلفا 2 بازی جدید، هیجان انگیز و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Rendered Ideas برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Alpha Guns 2 به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: “قهرمان ما، Max برگشته است! با در دست گرفتن سلاح های مختلف به نبرد با دشمنان بروید! طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص در مسیر حرکت شما قرار دارند که باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و از جهان در مقابل تروریسم محافظت کنید!” در بازی Alpha Guns 2 کنترل و هدایت کارکتر اصلی بازی یعنی Max بر عهده شما قرار می گیرد، در صفحه 2.5 بعدی از سمت چپ حرکت تان را اغاز کنید و با پیشروی به سمت راست ماموریت ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید، سلاح های در دسترس تان دشمنان پیش رو را سرنگون کنید و با منهدم کردن تانک ها، هلی کوپترها و … برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید! در همان اجرای اولیه بازی Alpha Guns 2 مجذوب طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید و پس از ان صداگذاری، کنترلرها و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را جلب میکند. به طور کلی Alpha Guns 2 ارزش دانلود را دارد و ان را به همه شما دوستداران بازیهای اکشن پیشنهاد می دهیم!

Alpha Guns 2

بازی Alpha Guns 2 تا به امروز حدود 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جالب است بدانید امتیاز بی نظیر 4.9 از 5.0 را کسب کرده است! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی Alpha Guns 2 را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Alpha Guns 2 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V4.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی + ویژگی های جدید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Alpha Guns 2 4.4 – بازی اکشن هیجان انگیز و فوق العاده زیبا “سلاح های آلفا 2” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..