تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 200 تن شیر شتر در خراسان جنوبی

200 تن شیر شتر در خراسان جنوبی تولید و جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با اشاره به تولید روزانه 2 تن شیرتولید 200 تن شیر شتر در خراسان جنوبی شتر در استان، گفت: در سه ماه گذشته 200 تن شیر قابل استحصال و جمع آوری در واحدهای تولیدات صنعتی استان تولید و جمع آوری شد.

سیدجلال مدرسی افزود: مقدار تولید شیر تولیدی بیش از این مقدار است که به بچه شترها خورانده می شود و قابل استحصال نیست.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ درصد از جمعیت شتر کشور در خراسان ‌جنوبی است، افزود: رتبه نخست شتر شیری در کشور به خراسان جنوبی اختصاص دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان جمعیت شتر در استان را 35 هزار نفر عنوان کرد.

شیر شتر برای درمان بیماری‌ های دیابت، یرقان، کبد، کم خونی، سل، شکنندگی استخوان‌ ها و نرمی استخوان در کودکان، سرماخوردگی، تب، آنفولانزا و هپاتیت " ب " مفید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 200 تن شیر شتر در خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..