تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل

روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل

ژل آلوئه ورا دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. در آلوئه ورا انواع ویتامین A و E و C وجود دارد. آولئه ورا هم خواص درمانی دارد و هم می تواند از آسیب های پوست جلوگیری کند.

خواص و فواید عالی ژل آلوئه ورا

قبل از ساختن ژل آلوئه ورا باید ساقه های آن را در آب بگذارید و در آب نگهداری کنید. با گذاشتن در آب آلوئین هایش را آزاد می کنید. این ماده می تواند توکسیک باشد. این گیاه به دلیل داشتن مزایای زیاد به عنوان یکی از ارزشمندترین مواد در صنعت لوازم آرایش مورد استفاده قرار میگیرد. از خواص آلوئه ورا می تواند به خاصیت جمع کنندگی، آنتی باکتریال، هیدراته کردن و همچنین رند اصلاح صورت برای داشتن پوستی جوان و بدون لکه اشاره کرد.

آلوده ورا باعص شادابی پوست می شود و می تواند زخم ها را خیلی سریع ترمیم کند. یکی از بهترین درمان های آفتاب سوختگی استفاده از آلوئه ورا است که الته جراحت ها پوستی را هم درمان می کند.

بخش زیادی از آلوئه ورا از آب تشکیل شده است. در آلوئه ورا مقدار زیادی ویتامین C و A و E و همچنین آنتی اکسیدان وجود دارد که از آسیب های آنتی اکسیداتیو جلوگیری می کند.

روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل

ژل آلوئه ورا منبع غنی ویتامین های A و E و C

داشتن این عوامل و چندید چیز دیگر باعث شده است که آلوئه ورا به ماده اصلی و زیرساختی بسیاری از لوازم آرایشی و دارویی در بازار درمان تبدیل شود و بازار درمان از آلوئه ورا برای اهداف پوستی استفاده کند. در این نوشتار به منظور استفاده طبیعی و داشتن تمام خواص آلوئه ورا طرز تهیه ژل خانگی را آموزش داده ایم.

طرز تهیه ژل طبیعی آلوئه ورا در خانه

روش تهیه آلوئه ورا خیلی ساده است. می توانید آن را به سادگی تهیه کنید.

مواد لازم 3 عدد آلوئه ورا یک قاشق غذاخوری آبلیمو یک قااشق غذاخوری روغن جوانه ی گندم طرز تهیه

در ابتدا 5 روز قبل از به دست آوردن ژل آن را در آب بخوابانید. با اینکار می توانید تضمین کنید که این گیاه در بهترین حالت ممکن برداشت می شود. بعد از این زمان، سه ساقه از گیاه را ببرید و هر چقدر که نیاز دارید، ژل آن را استخراج کنید.

روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل

وقتی آماده شد آن را به مدت یک روز درون ظرفی قرار میدهیم. آب را باید هر 3 یا 4 ساعت عوض کنیم و هر ساقه موادی به نام آلوئین آزاد ی کند که توکسیک هم می تواند باشد.

بعد از گذشت 24 ساعت آلوئه وراها را از اب خارج کنید و مغز ساقه را خارج کنید و همچنان به آماده سازی ژل ادامه دهید. برای برش ساقه ها از چاقو استفاده کنید و سپس از یک کفگیر برای بیرون آوردن ژل استفاده کنید و آن را درون ظرفی بریزید. آبلیمو و روغن و جوانه گندم برای تقویت و دوام خواص آلوئه ورا اضافه کنید که ویتامین را نیز تامین کند.

زمانیکه که مواد در کاسه آماده شدند همه آنها را با هم مخلوط کنید تا هنگامی که به یک کرم سفید رنگ غلیظ تغییر رنگ دهند. می توانید از مخلوط کن هم استفاده کنید. برای استفاده طولانی مدت می توانید آن را در یک شیشه مهر و موم شده و درون یخچال بگذارید.

به هر منظوری می توانید از آن استفاده کنید. فقط به همان مقدار که نیاز دارید از آن روی پوست قرار بدهید و در قسمت های مورد نیاز پخش کنید. بعد از سه هفته به نتایج شگفت انیگزی دست پیدا خواهید کرد.

چگونه میتوانم از ژل آلوئه ورا استفاده کنم؟

بزرگترین مزیت این محصول طبیعی این است که میشود به دلایل گوناگون جهت مراقبت از پوست در طول روز استفاده کرد خاصیت تقویت کنندگی منحصر بفردی را داراست و ایجاد هیچ گونه اثرات منفی را در پوست نمیکند.

روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل

پرورش گیاه ژل آلوئه ورا

میتواند در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد پاک کننده ، مرطوب کننده بازسازی پوست پر کردن منافذ پوست جلوگیری از ایجاد آکنه فرونشاندن سوزش و التهاب لکه ها کاهش جای زخم و تاول پیشگیری از ایجاد جوش های سرسیاه چرکی وکاهش اثرات اشعه های مضر آفتاب تسکین سوختگی جلوگیری و کاهش علائم خارش و پوسته پوسته شدن ناشی از درماتیک سبورئیک پسوریازیس جلوگیری از پیری زودرس سفتی پوست کاهش باکتری درمان خشکی ترک پاشنه ی پا

همانطور که میبینید درست کردن آلوئه ورای طبیعی اصلا سخت نیست و درحیطه زیبایی پوست میتواند بسیار مفید واقع شود.

در حال حاضر شما دستور تهیه و موارد استفاده ی مختلف از آلوئه ورا را دارید اکنون میتوانید او را بعنوان دوست صمیمی خود برای داشتن پوستی درخشنده و زیبا انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش ساختن ژل آلوئه ورا در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..