تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی شبیه سازی Trailer Park Boys Greasy Money v1.7.1 – اندروید

بازی Trailer Park Boys Greasy Money توسط استودیو بازی سازی East Side Games Studio در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک شبیه سازی می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. بازی Trailer Park Boys Greasy Money از روی سریال معروف “بچه های پارک تریلر” ساخته شده است و در آن باید شهری به نام سانی ویل را مدیریت کنید.

با شخصیت های دوست داشتنی بچه های پارک تریلر به نام های بابلز، ریکی و جولین همراه شوید. کسب و کارهای مختلف خود را ارتقا دهید و کارمندان جدیدی را استخدام کنید تا حتی زمانی که در بازی نیستید هم برای شما امتیاز جمع کنند، کسب و کارهایتان را اداره کنند و در نهایت بازی را پیش ببرند. شما در این بازی با انواع چالش های مختلف روبرو خواهید شد و باید از پس این چالش ها بر بیایید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. یکی از چالش هایی که در بازی با آن رو برو خواهید شد جمع آوری آیتم های مختلف در بازی است و شما می توانید با جمع آوری پول و کارت ها امتیاز جمع آوری کنید. در کنار این موارد وجود باس فایت ها یکی از چالش های سخت بازی می باشد که شما باید با آنها رو برو شوید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

Trailer Park Boys Greasy Money v1.7.1 Apk + Mod

بازی-Trailer-Park-Boys-Greasy-Money-اندروید

اسکرین-شات-Trailer-Park-Boys-Greasy-Money اسکرین-شات-Trailer-Park-Boys-Greasy-Money اسکرین-شات-Trailer-Park-Boys-Greasy-Money info

Now featuring live events each weekend! There’s no stoned raccoons, but we have a stoned cougar! Based on the hit comedy TV show, Trailer Park Boys: Greasy Money is an idle game where you manage businesses in the Sunnyvale trailer park. Upgrade businesses, get customers and make greasy money! Collect cards, liquors, hash and cash to complete challenges. Complete challenges and bust open trunks. Enter boss fights, get thrown in jail each season and restart your park stronger than before!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی شبیه سازی Trailer Park Boys Greasy Money v1.7.1 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..