تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرین دارو در کنفرانس اطلاع رسانی شفاف سازی کرد

نماد شرکت شیرین دارو، روز گذشته به دلیل نوسان قیمتی بیش از 60 درصد به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد. برهمین اساس این شرکت با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل "دشیری" با بیان اینکه اتفاق جدیدی در فعالیت شرکت رخ نداده، گفت: افزایش قیمت محقق شده بر اساس افزایش تقاضای خرید سهامداران بر مبنای برآورده های آتی از سودآوری شرکت بوده است.

وی همچنین بیان کرده است: فعالیت شرکت شیرین دارو عمدتا بر پایه صادرات محصولات است، با توجه به اینکه این شرکت در لیست کالاهای اعلام شده که موظف به واریز ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما نیست، رویه مالی شرکت تغییر محسوسی نداشته است.

بررسی سابقه معاملاتی این نماد دارویی حاکی از تعدد توقف های کوتاه مدت طی روزهای اخیر به دلیل نوسان قیمتی است. "دشیری" که در ابتدای خرداد در محدوده قیمتی 1500 تومان قرار داشت، درآخرین روز این ماه به قیمت 2هزارو 200 تومان رسید.

بررسی تغییر مالکیت "دشیری" نیز نشان می دهد با توجه به مالکیت کامل بازیگران حقیقی بر معاملات هفته های اخیر این سهم، در 2 روز معاملاتی پایانی بازیگران حقوقی در سمت فروش تحرک داشته اند.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرین دارو در کنفرانس اطلاع رسانی شفاف سازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..