تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازاری مملو از مانتوهایی با پارچه های پوسیده و دست چندم/قشر مترو سواری که مد تعیین می کنند

بازاری مملو از مانتوهایی با پارچه های پوسیده و دست چندم/قشر مترو سواری که مد تعیین می کنندغزاله بهمنی طراح و تولید کننده  لباس در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص وضعیت لباس بانوان در بازار اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه طراحی لباس ایرانی رو به پیشرفت هستیم و روند طراحی و تولید مانتو بهتر از سال گذشته شده اما در این حوزه نمی توان جلوی بخش مافیا را گرفت در واقع این مافیا از پارچه دست چندم و پوسیده چینی استفاده می کنند و آنقدر قیمت تمام شده برایشان ارزان تمام می شود که می توانند شبانه آنها را در خیابان ها بفروشند و مد جدید را برای مردم تزریق کنند.

وی با بیان اینکه طراح به کیفیت پارچه و طرح آن فکر می کند،ادامه داد: یک طراح واقعی می تواند قشر متوسطی را دربر بگیرد اما در این حوزه باید از بخش زیر زمینی جلوگیری کنند زیرا مدی را که مورد پسند هیچ کس نیست به مردم تزریق می کنند و تولیداتشان صد هزارتایی است که به یکباره وارد بازارهای شمال و یا بازارهای جنوبی کشور می شود و قشر متوسط به پایین هم به آنها جواب می دهند.

بهمنی با بیان اینکه قبل از آن که به طراحی و تولید برسیم باید فرهنگسازی کنیم تا خانمی که می خواهد 10 عدد مانتوی 30 تومانی بی کیفیت بخرد 2 مانتو با طراحی مناسب تهیه کند، ادامه داد: مارک های ایرانی باید قدرتمند باشند چنانچه مردم را به سمت مارک های ایرانی سوق بدهیم دیگر سراغ مانتوهای ارزان زیر 70 هزار تومان با پارچه های پوسیده نمی روند.

وی با تاکید بر اینکه به نظر من برنامه های مختلف رسانه ای می توانند در این عرصه فرهنگسازی کنند چرا که تا تقاضایی نباشد تولیدی نخواهیم داشت، ادامه داد:من همیشه با تک دوزی و دوختن لباس برای هنرپیشه ها مخالف هستم زیرا آنها فرهنگساز نیستند.

طراح و تولید کننده لباس با بیان اینکه فرهنگساز ما بخش متوسط جامعه در مترو و اتوبوس است، گفت:یک توریستی که داخل کشور می آید بخش عوام جامعه را می بیند.

بهمنی خاطرنشان کرد: لباس اول زنان کشور ما مانتو است که هرچقدر اقتصاد دچار نوسان شود باز هم تقاضا در این حوزه وجود دارد و می تواند تامین کننده باشد و تولید کننده های این عرصه هیچ گاه کارشان زمین نمی ماند.

انتهای پیام/

یکه تازی مافیای لباس در بازار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازاری مملو از مانتوهایی با پارچه های پوسیده و دست چندم/قشر مترو سواری که مد تعیین می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..