تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Birdstopia – Idle Bird Clicker 1.2.8 – بازی کلیکی آرامش بخش “پرندگان زیبا” اندروید + مود

دانلود امروز 3+

تاریخ انتشار دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.2.8

دوست داشتن 0

Birdstopia – Idle Bird Clicker 1.2.8 + Mod – بازی کلیکی جالب و سرگرم کننده اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان = پول بی نهایت)
تست شده با اجرای آفلاین

Birdstopia – Idle Bird Clicker یک بازی کلیکی آرامش بخش تحت عنوان “پرندگان زیبا” از استودیوی ArtLogicGames برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در بازی Birdstopia – Idle Bird Clicker شما با کلیک برروی درخت ها و جمع آوری پرندگان زیبا می توانید زیستگاه تان را رونق ببخشید و ده ها زیستگاه مختلف را در دنیای فوق العاده تان به ارمغان بیاورید! انواع مختلف پرندگان از جمله جغدها، عقاب ها، توکان ها، پرندگان آبی، کاردینال ها و … از همه اقليم های مختلف را ضبط کنید و به صدای آن ها گوش دهید و نهایت آرامش را تجربه کنید! با کلیک های پشت سر هم می توانید زیست گاه تان را رونق ببخشید و پرندگان زیبا را یکی پس از دیگری باز کنید و در یک دنیای بی نظیر برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! اگر به دنبال یک بازی ساده اما اعتیاداور برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید Birdstopia – Idle Bird Clicker را امتحان کنید و بگویید ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر ؟!

Birdstopia - Idle Bird Clicker

بازی Birdstopia – Idle Bird Clicker تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.2.8 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Birdstopia – Idle Bird Clicker 1.2.8 – بازی کلیکی آرامش بخش “پرندگان زیبا” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..