تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زایمان در سن بالا، خطرناک است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: مادر من بعد از داشتن ۳ بچه که همه رو به روش سزارین زایمان کرده بچه ۴ رو باردار است. ۴۰ سالش هست و الان تو ماه پنجم بارداریش است. آیا این زایمان خطری برای مادرم داره؟

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:

توصیه می شود که خانم ها بیشتر از سه بار تحت عمل سزارین قرار نگیرند. زیرا هر بار سزارین و باز شدن شکم احتمال بروز چسبندگی های روده را افزایش می دهد. همچنین افزایش تعداد سزارین باعث چسبیدن غیرعادی جفت و خونریزی شدید زایمان سزارین می شود. بهتر است مادر شما به یک متخصص زنان مراجعه کند تا سونوگرافی از نظر چسبندگی غیرعادی جفت رحم برای او انجام شود. توصیه می شود در صورتی که این بارداری مشکلی نداشت بعد از انجام زایمان سزارین درخواست بستن لوله های رحم را انجام دهد تا از بروز بارداری بعدری پیشگیری شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زایمان در سن بالا، خطرناک است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..