تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات استانی انتخابی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در سمنان برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی خانواده خواهران سپاه استان سمنان؛

به همت معاونت فرهنگی خانواده خواهران سپاه استان سمنان؛ مسابقات استانی انتخابی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مسابقات استانی انتخابی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و فرزندان دختر کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه استان سمنان صبح امروز در سمنان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، این مسابقات با حضور 90 ورزشکار از سراسر استان در پنج رشته شنا، تیراندازی، دارت، تکواندو و آمادگی جسمانی برگزار شد.
گفتنی است مسابقات شنا در استخر قائم سمنان، تیراندازی در سالن ورزشی شهدای گمنام و دارت، تکواندو و آمادگی جسمانی در سالن 9 دی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، نفرات برتر در این دوره از مسابقات در هر رشته ورزشی به مسابقات کشوری که 31مردادماه سال جاری به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، راه خواهند یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات استانی انتخابی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در سمنان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..