تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی‌ گسترده در شمال کالیفرنیا و تخلیه خانه‌ها

مقامات آمریکا اعلام کردند: آتش‌سوزی گسترده از بعد از ظهر روز شنبه در شهرستان یولو در ایالت کالیفرنیا آغاز شده که تا صبح دیروز (یکشنبه) منجر به سوختن حدود ۸۳ کیلومتر مربع از زمین‌های این منطقه و تخلیه بسیاری از ساکنان آن شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از اداره آتش نشانی کالیفرنیا، بادهای سوزان بر شدت آتش‌سوزی‌ها افزوده و آتش بدون وقفه و با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن به منطقه مسکونی "گویندا" با جمعیت ۲۵۴ نفری است.

دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله ۷۶ کیلومتری قابل مشاهده بوده و حدود ۲۹ آتش نشان، ۱۱۰ ماشین آتش نشانی و ۱۲ بالگرد در تلاش برای مهار آتش در منطقه گویندا هستند. تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر تخریب یا آسیب دیدن ساختمان وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، اداره آتش نشانی کالیفرنیا همچنین اعلام کرده ۷۰ درصد از این آتش سوزی در حدود ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهرستان "لیک" را فرا گرفته است که بیش از ۱۰۰۰ آتش‌نشان در تلاش برای مقابله با آن بوده و دستورات جدید مبنی بر تخلیه منطقه صادر گردیده است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی‌ گسترده در شمال کالیفرنیا و تخلیه خانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..