تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاک خوردن کتابخانه الغدیر مراغه

درب کتابخانه الغدیر پهرآباد مراغه، با گذشت یک سال از افتتاح آن، هنوز بسته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه می‌گوید: بیش از یک سال است که این کتابخانه افتتاح شده، اما به علت مشکلات فنی و عمرانی جزئی، تعطیل و بدون استفاده مانده است.
حمید شکری در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی مراغه از شهرداری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خواست برای حل مشکل کتابخانه عمومی الغدیر پهرآباد مراغه، برنامه ریزی کنند.
او در ادامه به ضرورت پرداخت سهم نیم درصدی شهرداری به کتابخانه‌های عمومی مراغه هم اشاره کرد و گفت: هزینه‌های ماهانه ۴ کتاب خانه عمومی فعال شهرستان (هر کدام ۲ تا ۳ میلیون ریال) با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضا و ۳ هزار عضو، از محل درآمد نیم درصدی شهرداری تامین می‌شود و پرداخت نشدن کامل و به موقع این اعتبار، اداره کتابخانه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان را مشکل کرده است.
به گفته فرماندار مراغه، با وجود این مشکلات، کتابخانه عمومی اوحدی مراغه پس از کتابخانه تبریز، از نظر رتبه بندی و تعداد کتاب و اعضا، دومین کتابخانه استاندارد در آذربایجان شرقی است، با این حال هنوز سرانه کتابخانه در این شهرستان بسیار پایین است و ایجاد کتابخانه در محله میکائیل آباد و گلشهر هم ضروری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاک خوردن کتابخانه الغدیر مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..