تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dragon Mania Legends 3.8.1b – بازی شبیه ساز اندروید

بازی موبایل Dragon Mania Legends شما را به دنیایی می برد که می توانید اژدهای خانگی خود را به همراه داشته باشید و به وضوح در مراحل بازی حضور داشته باشید. بازی دارای جزایر گوناگونی می باشد که می توانید تجربه کنید و با تغذیه مناسب اژدهای خود، دوام بهتری در دنیای بی رحم بازی داشته باشید. بازی دارای ده ها ساختمان جدید می باشد و می توانید ۳۵۰ گونه مختلف از اژدها را داشته باشید و حتی به پرورش دادن آنها نیز بپردازید.

با دانلود Dragon Mania Legends می توانید به جمع آوری اژدهایان دیگر پرداخته و روند بهتری در زمینه ماموریت های روزانه خود داشته باشید. ماموریت های روزانه بازی طیف گسترده ای از رقابت ها را برای شما فراهم می کند می توانید نوع جدیدی از اژدها را نیز در بازی داشته باشید. هر کدام از این ماموریت ها برای شما پاداش هایی را خواهد داشت که می توانید در جزایر گوناگون بازی تجربه کنید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Dragon Mania Legends 3.8.1b Apk

کاور-Dragon-Mania-Legends

اسکرین-شات-Dragon-Mania-Legends اسکرین-شات-Dragon-Mania-Legends اسکرین-شات-Dragon-Mania-Legends info

“Dragon Mania Legends is for anyone that wants their very own pet dragon, which is obviously everyone…” – Gamezebo

WELCOME TO DRAGOLANDIA
– Dragons have never looked this good! Eye-popping visuals make the diverse islands and inhabitants of Dragolandia come to life.
– Your pets appreciate attention; feed them, cuddle them and care for them to receive extra gold and special bonuses.
– Create the island of your dreams and customise your city with dozens of buildings and fun decorations.
– Never run out of cute, scaly friends with more than 350 unique species you can breed and add to your dragon collection.

WHAT’S NEW
Revamped features and a whole new breed of dragon arrive in our latest update!
– Daily Missions make way for a daily To-Do List, along with a much wider variety of quests and milestones that are easier to reach
– A new dragon type, the likes of which you’ve never seen before

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dragon Mania Legends 3.8.1b – بازی شبیه ساز اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..