تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود World Conqueror 3 1.2.8 – بازی استراتژیک فاتح جهان برای اندروید

بازی موبایل World Conqueror 3 یک بازی استراتژی توسعه یافته می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط EasyTech ارائه شده است و گرافیک بسیار عالی را برای رقابت های استراتژیک بازی ارائه کرده است. شما در این بازی می توانید تیم خود را در جنگ های مختلف رهبری کنید و جهان را به تسخیر خود درآورید. بازی دارای جزئیات بسیار زیبایی می باشد و می توانید جنگ جهانی دوم را در یک رقابت استراتژیک عالی تجربه کنید. بازی دارای برجسته ترین رقابت های جنگی می باشد که می توانید همچنان تجربه کنید و بهترین رقابت های خود را داشته باشید.

بازی World Conqueror 3 همچنان یکی از بهترین بازی های استراتژیک عصر می باشد و شما به بهترین شکل ممکن می توانید جزئیات بازی را مشاهده کرده و در گرافیک عالی، تجربه رقابت های استراتژیک را به صورت اعتیادآوری داشته باشید. بازی از جنبه های مختلف دارای برخی از صحنه ها می باشد که باید با شخصیت های خود آن را تجربه کنید و با داشتن آرایش نظامی دقیق، رهبری تیم خود را برای رسیدن به پیروزی در اختیار داشته باشید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

World Conqueror 3 1.2.8 Apk + Mod

کاور-World-Conqueror-3

اسکرین-شات-World-Conqueror-3 اسکرین-شات-World-Conqueror-3 اسکرین-شات-World-Conqueror-3 info

World Conqueror 3 is a newly-developed strategy game released in 2015 by EASYTECH!
Commander! War is about to begin. Lead your army and conquer the world!
EASYTECH will continue to create the most outstanding war strategy games as always.

WHAT’S NEW
Adapt to the full vision screen device

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود World Conqueror 3 1.2.8 – بازی استراتژیک فاتح جهان برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..