تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو معارف با «گنجینه» مهمان شنوندگان می شود

رادیو معارف با «گنجینه» مهمان شنوندگان می شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه«گنجینه» ۱۲ تیر با معرفی کتاب «امیرالمؤمنین» به روی آنتن می‌رود. این کتاب از تالیفات آیت الله سید علی اکبر قرشی و انتشارات نوید اسلام است.

کتاب حاضر حدود ۱۲۰ حکایت و واقعه درباره امیرالمؤمنین (ع) است، این حکایت‌ها عقیدتی، قرآنی، اخلاقی، برزخی، قضایی، غیبی، جنگی و نظیر آنهاست و در واقع شرح حال آن حضرت در قالب حکایت و قصه‌هاست و حتی از آیات شریفه و احادیث مشهور، فقط آن قسمت را که در شکل و قالب حکایت هستند، نقل کرده است.

« گنجینه »به همت گروه معارف، فرهنگ و جامعه است که تهیه و سردبیری این برنامه را امیر عباس خاقانی و کارشناسی آن را فرهودی برعهده دارد.

این برنامه روز‌های سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۳:۲۰ تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.

انتهای پیام/

«گنجینه» از رادیو معارف پخش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو معارف با «گنجینه» مهمان شنوندگان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..