تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین نمایشگاه اسباب بازی افتتاح شد

نمایشگاه اسباب بازی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتمین نمایشگاه اسباب بازی، صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور حموله، رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی، سلام زاده معاون مدیر کل سرگرمی سازنده و بازی های رایانه ای، میرزا حسنی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

هشتمین نمایشگاه بزرگ اسباب بازی با رویکرد ملی برپا شده است و اسباب بازی و بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع بازی های مختلف فکری و بومی را به نمایش می گذارد.

معرفی اسباب بازی های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید کنندگان با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دست آوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های حوزه اسباب‌بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه است.

 این نمایشگاه که با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت اسباب‌بازی داخلی برگزار شده است شرکت های تولید کننده داخلی صدها مدل از انواع اسباب‌بازی های الکتریکی، ربات، انواع چرتکه، پازل، بازی های رنگ شناسی، خمیر بازی و بازی های کمک آموزشی را در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار داده است، در این نمایشگاه 80 درصد تولید کننده داخلی، 10 درصد تولید کننده خارجی و 10 درصد عرضه کننده اسباب بازی های داخلی و خارجی حضور دارند.

لازم به ذکر است؛نمایشگاه اسباب بازی  تا 15 تیرماه برپاست.

انتهای پیام/

افتتاح هشتمین نمایشگاه اسباب بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین نمایشگاه اسباب بازی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..