تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی بلژیک - ژاپن؛ شیاطین سرخ، سامورایی ها را از دم تیغ خواهند گذراند؟

 امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم بلژيک و ژاپن از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شما نیوز ، بعد از حذف مدعیانی همچون آلمان، اسپانیا، پرتغال و آرژانتین به نظر نمی رسد بلژیک بخواهد ژاپن را دست کم بگیرد و با حداکثر قوا وارد میدان نشود.

شرایط کلی

شیاطین سرخ که در گروه هفتم با انگلیس، تونس و پاناما هم گروه بودند موفق شدند با کسب نه امتیاز مقتدرانه به جمع شانزده تیم برتر راه یابند. آن ها در دیدار اول ۳-۰ پاناما را شکست دادند، در دومین بازی ۵-۲ تونس را تحقیر کردند و در آخرین دور مرحله گروهی به مصاف انگلستان رفتند و با یک گل سه شیر ها را از پیش رو برداشتند.

در آن طرف ژاپن در اولین دیدار خود دست به شگفتی زد و کلمبیا را ۲-۱ شکست داد. سامورایی ها در دور دوم به مصاف سنگال رفتند و در یک بازی حذاب ۲-۲ متوقف شدند و در آخرین بازی با یک گل مغلوب لهستان شدند و به لطف دریافت کارت زرد و قرمز کمتر نسبت به سنگال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه پیدا کردند.

ترکیب احتمالی

رویارویی قبلی

این دو تیم تا به حال پنج بار به مصاف هم رفتند که سهم ژاپنی ها دو برد و سهم شیاطین سرخ یک پیروزی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی بلژیک - ژاپن؛ شیاطین سرخ، سامورایی ها را از دم تیغ خواهند گذراند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..