تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله پلیس آمریکا با شوکر به پسر ۱۷ ساله +فیلم

حمله وحشیانه پلیس به پسر 17 ساله با شوکر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی از لحظه‎ای که پسر 17 ساله‌ آمریکایی با شوکر مورد حمله نیروهای پلیس قرار گرفت سوژه فضای مجازی شد. این پسر نوجوان که برندون نام دارد همراه یکی از دوستان خود در حال رانندگی بود که در اواسط مسیر، پلیس ترافیک آمریکا به او مشکوک شد و آن‌ها را کنار جاده نگه داشت.

نیروهای پلیس پس از توقف ماشین و صحبت با راننده، به سرنشینان گفتند که در ماشین بوی ماری‌جوآنا حس می‌کنند و به آن‌ها مشکوک هستند اما راننده به آن‌ها گفت هیچ ماده مخدری در ماشین نیست و ماده مخدری مصرف نمی‌کند.

پس از آن نیروهای پلیس آمریکایی سعی کردند سرنشینان را از خودرو پیاده کنند اما راننده نوجوان گفت تا مادرش نیاید، از ماشین بیرون نمی‌رود. پس از مقاومت برندون، پلیس برای بیرون کشیدن او به طرز وحشیانه‌ای از شوکر استفاده کرد و با شوک دادن به پسر نوجوان، او را از ماشین بیرون کشید.

گفتنی است، این ویدئو از آمریکا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و مشخص نیست از کدام ایالت آمریکا فیلمبرداری شده است.

انتهای پیام/

حمله وحشیانه پلیس آمریکا به پسر 17 ساله با شوکر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله پلیس آمریکا با شوکر به پسر ۱۷ ساله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..