تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دالیچ: کرواسی آمده تا کارهای بزرگ انجام دهد/ پس از پنالتی هدر رفته مودریچ خوب به بازی برگشتیم

 زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل دانمارک در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ از یک برتری شیرین سخن گفت.

به گزارش شما نیوز ، او اظهار داشت: این پیروزی فوق‌العاده خوشحال کننده بود. وقتی پنالتی را از دست دادیم کارمان خیلی سخت شد اما ما توانستیم به بازی برگردیم که کار بسیار سختی بود.

وی افزود: دانمارک کار را برای ما بسیار سخت کرده بود. بازیکنان ما فوق‌العاده جنگنده و سزاوار این پیروزی بودند. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و در دقایقی از بازی هم عقب کشیدیم اما توانستیم به بازی برگردیم و کنترل آن را به دست بگیریم و به مرحله بعد برویم.الان می‌‌خواهیم بابت این پیروزی‌‌مان شادی کنیم اما از فردا برای مرحله بعد آماده می‌شویم. اینجا آمده‌ایم تا کارهای بزرگی انجام دهیم. همیشه گفته‌ام که برای کسب پیروزی شانس هم لازم است اما بازیکنان ما امشب تمام تلاش شان را کردند و ما یک پیروزی لذت‌بخش را کسب کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دالیچ: کرواسی آمده تا کارهای بزرگ انجام دهد/ پس از پنالتی هدر رفته مودریچ خوب به بازی برگشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..