تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزیل-مکزیک؛ به روایت آمار

به گزارش شما نیوز ، برزیل دوشنبه عصر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سامارا به مصاف برزیل خواهد رفت. بازی برزیل در مقابل صربستان موجب افزایش شانس قهرمانی این تیم شده است. به بهانه این بازی نگاهی خواهیم داشت به آمار و ارقام این مسابقه از نگاه اوپتا:

 -برزیل و مکزیک تاکنون ۴۰ بار در مقابل هم قرار گرفته اند. در این بازی ها برزیل ۲۳ بار برده، ۷ بازی مساوی شده و ۱۰ پیروزی هم سهم مکزیک بوده است.

-مکزیکی ها در ۴ بازی خود مقابل برزیل در جام جهانی برنده نشده اند و در مقابل دریافت ۱۱ گل، حتی یک بار هم نتوانسته اند در مقابل سلسائو گلزنی کنند. (۳ شکست ۴-۰ در جام جهانی ۱۹۵۰، ۵-۰ در جام جهانی ۱۹۵۴ و ۲-۰ در جام جهانی ۱۹۶۲ و تساوی ۰-۰ در جام جهانی ۲۰۱۴)

-این پنجمین تقابل دو تیم در جام های جهانی خواهد بود. تنها ۳ مسابقه در تاریخ این رقابت ها بیش از دیدار برزیل-مکزیک تکرار شده است؛ برزیل-سوئد و آرژانتین-آلمان با ۷ بازی و آلمان-یوگوسلاوی با ۶ بازی.

-آخرین ناکامی برزیل در رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به سال ۱۹۹۰ بازمیگردد؛ جایی که سلسائو در مرحله یک هشتم نهایی ۱-۰ به آرژانتین باخت. بعد از آن برزیل همیشه توانسته به جمع ۸ تیم پایانی برسد.

-بعد از دو برد مقابل کاستاریکا و صربستان، برزیل به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در جام جهانی است؛ اتفاقی که از جام جهانی ۲۰۰۶ بدین سو رخ نداده است. 

-برزیل در ۱۴ بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده است. (۱۰ برد و ۴ تساوی) آخرین باخت برزیل به ژوئن ۲۰۱۷ و شکست ۱-۰ مقابل آرژانتین بازمی‌گردد.

-مکزیک در ۶ دوره اخیر جام جهانی، همواره در مرحله یک هشتم پایانی حذف شده است. در حقیقت آن ها خارج از مرزهای خود هرگز از این مرحله عبور نکرده اند. دو حضور مکزیک در مرحله یک چهارم در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ رقم خورده، دو دوره ای گه مکزیکی ها مسابقات را در خاک خود برگزار کردند.

-مکزیک با انجام ۵۶ بازی در جام جهانی، با سابقه ترین تیم مسابقات محسوب می‌شود که نتوانسته فاتح جام شود.

-در صورت صعود مکزیک به مرحله یک چهارم نهایی، کونکاکاف برای ششمین بار نماینده ای در این مرحله خواهد داشت. همچنین در صورت وقوع این اتفاق، برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی، تیم های کونکاکاف در دو جام جهانی متوالی به جمع ۸ تیم پایانی می‌رسند. (کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۱۴ موفق به حضور در این مرحله شده بود.)

-در مرحله گروهی ۲۰ شوت به چارچوب دروازه مکزیک شلیک شد. این در حالی است که تنها ۴ شوت در ۳ بازی در چارچوب دروازه برزیلی ها قرار داشت.

-فلیپه کوتینیو روی ۳ گل از ۵ گل سلسائو در جام جهانی ۲۰۱۸ نقش مستقیم ایفا کرده است. (۲ گل و ۱ پاس گل) کوتینیو اولین گل ملی خود را در ژوئن ۲۰۱۵ و در پیروزی ۲-۰ برزیل مقابل مکزیک به ثمر رساند.

-خاویر هرناندز در ۲۷۰ دقیقه حضور خود در این دوره تنها یک شوت در چهارچوب دروازه حریفان زده است. هرچند همان یک شوت در بازی مقابل کره جنوبی به گل تبدیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزیل-مکزیک؛ به روایت آمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..