تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرچسوف: جام‌جهانی تازه برای ما شروع شده است!/ ژیرکوف فقط به فینال می‌رسد

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه با وجود توفیق تیمش در حذف کردن اسپانیا در ضربات پنالتی بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ ترجیح می‌دهد چندان رویاپردازی نکند.

به گزارش شما نیوز ، او در پایان بازی گفت: الان باید استراحت کنیم و فردا تمامی بازیکنان به صورت فردی معاینه‌های پزشکی دارند و پس از آن در تمرینات گروهی حاضر می‌شوند. جام جهانی ۲۰۱۸ تازه شروع شده است. باید هیجانات را ذخیره کنید.

وی اظهار داشت: فکر می‌کنم که این آخرین بازی باشد که ژیرکوف برای ما انجام می‌دهد، البته اگر ما به فینال برسیم آن وقت شاید او را دوباره در اختیار داشته باشم. من در این بازی مجبور شدم که بازیکن دیگری را به جای او به میدان بفرستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرچسوف: جام‌جهانی تازه برای ما شروع شده است!/ ژیرکوف فقط به فینال می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..