تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه طوماری ازامضای خانواده‌های قربانیان ترورمنافقین برای ارائه به مجامع بین‌المللی

دبیرکل بنیاد هابیلیان، با اشاره به تهیه طوماری از امضای خانواده‌های شهدای ترور توسط منافقین در کشور برای پیگیری رسیدگی به جنایت‌های این گروهک تروریستی در عرصه بین‌المللی، تصریح کرد: این طومار را بعد از تهیه به نهادهای مختلف بین‌المللی ارائه خواهیم داد.

به گزارش شما نیوز ،سیدجواد هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر به صورت حضوری و الکترونیکی در حال جمع‌آوری امضا هستیم، تصریح کرد: قربانیان ترور در کشور توسط منافقین در سراسر کشور پراکنده هستند و ما تلاش داریم که با جمع‌آوری امضای همگی آنها طومار تهیه شده را به همه نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه با تهیه این طومار می‌خواهیم مطالبه خانواده قربانیان ترور برای مجازات منافقین را به صورت جدی در عرصه بین‌المللی پیگیری کنیم، تصریح کرد: منافقین در حال حاضر با سوء استفاده از برخی از شرایط بین‌المللی با روی کار آمدن افرادی چون ترامپ تلاش می‌کنند حضور پررنگ‌تری نسبت به قبل در عرصه بین‌المللی داشته باشند و با برخی از اقدامات پیشینه خود را تطهیر کنند.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها و کشورهای غربی از این گروهک تروریستی در راستای خواسته‌های خود استفاده می‌کنند، گفت: در همین چارچوب شاهد این بودیم که در روز شنبه همایشی از سوی این گروه در فرانسه برگزار شد و کشور فرانسه شرایطی را برای آنها جهت برگزاری این نشست فراهم کرد که برای یک دولت فراهم نمی‌کند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به حضور برخی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در کشورهای اروپایی از جمله افرادی چون محمدرضا کلاهی و کشمیری، گفت: این سوال از کشورهای اروپایی وجود دارد که چرا آنها بیش از 30 سال است تبدیل به مامنی برای جنایتکاران ملت ایران شده‌اند. آنها باید در این زمینه به ملت ایران و خانواده‌های قربانی ترور پاسخگو باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه طوماری ازامضای خانواده‌های قربانیان ترورمنافقین برای ارائه به مجامع بین‌المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..