تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مجلس برای رفع موانع قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه، دهم تیر)  کمیسیون متبوعش، گفت: علیرضا آوایی وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و نیز رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات لاریجانی درباره تصمیمات قوای سه‌گانه در خصوص گرانی‌‌ها

وی با بیان اینکه در این جلسه وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی مورد بررسی قرار گرفت، افزود:همچنین مسئولان این دستگاه‌ها گزارشی از عملکرد خود را درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه در این جلسه مطرح شد که افراد بسیاری ارز دولتی دریافت کرده و درحوزه‌های دیگر مصرف کرده و یا اینکه افراد غیرمتخصص مقدار بسیار زیادی ارز دریافت کرده‌اند،گفت: در این جلسه مقرر شد که وزیر صنعت و رئیس کل گمرکات با حضور در کمیسیون در این خصوص توضیحاتی به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقررشد که مشکلات قانونی که سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد قاچاق کالا و ارز با آن روبه‌رو هستند، درقالب طرحی در مجلس  بررسی شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر قرار شد که نسبت به پرونده‌هایی که به شکل قاچاق سازمان‌یافته به دادستانی ارجاع شده، آخرین گزارش‌ها از سوی این نهاد به مجلس ارائه شود، همچنین قرار است لیست افرادی که ارز دریافت کرده و مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند، از سوی رئیس بانک مرکزی و وزارتخانه‌های صنعت و ارتباطات به کمیسیون ارسال شود.

انتهای‌ پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مجلس برای رفع موانع قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..