تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تحقیق و تفحص از معادن 

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه گزارش هیئت‌ تحقیق و تفحص از معادن کشور تدوین شده است، گفت: این گزارش از سوی نادر قاضی‌پور در صحن علنی کمیسیون قرائت شده است.

بیشتر بخوانید:

ورود هیئت تحقیق و تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز به تخلف در واردات خودرو

وی ادامه داد: مقرر شده 3 عضو کمیسیون صنایع و معادن این گزارش را نهایی و برای قرائت در صحن علنی پارلمان، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان کنند.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس تصریح کرد: در گزارشی که در کمیسیون قرائت شد، مشخص شد که در استحصال طلا از معدن زرشوران تخلفاتی صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در برخی موارد افرادی وجود دارند که ماهیانه مبلغ زیادی از معادن طلا دریافت می‌کردند، اظهار داشت: البته با مشخص شدن این تخلف و گزارشی که قاضی‌پور ارائه کرد از این پرداخت‌ها جلوگیری شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر : tn.ai




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تحقیق و تفحص از معادن »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..