تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه فوتبال با لباس عروس در شهر کازان روسیه!

تعدادی از تازه عروس های اهل کشور روسیه طی اقدامی غیرمنتظره و جالب برای بازی فوتبال آن هم با لباس عروس پا به توپ شدند .

در این مطلب عکس هایی جالب از مسابقه فوتبال با لباس عروس در شهر کازان در کشور روسیه را خواهید دید. همچنین در ادامه با شهر کازان بیشتر آشنا می شوید . در ادامه تصاویر جالب این مسابقه را خواهید دید.

مسابقه فوتبال با لباس عروس

اکنون که مدتی از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ گذشته تا این لحظه علاوه بر تماشای رقابت‌های هیجان انگیز شاهد حواشی عجیبی بودیم که هر کدام در نوع خود جالب بودند.

یکی دیگر از این حواشی خبرساز در شهر کازان روسیه همزمان با برگزاری مسابقات آرژانتین و فرانسه رخ داد که شاید برایتان جالب باشد.گروهی از تازه عروس های روس طی اقدامی غیرمنتظره برای بازی فوتبال آن هم با لباس عروس پا به توپ شدند در حالی که شهروندان کازانی نیز با هیجان مشغول تماشای این رقابت بین عروس های سپیدپوش یودند.

در ادامه تصاویر و فیلمی که وبسایت روسیا الیوم از این مسابقه عجیب و غریب منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

مسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال با لباس عروسمسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال بازی کردن با لباس عروسمسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال بازی کردنمسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال بازی کردن با لباس عروس در کازانمسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال بازی کردن با لباس عروس در روسیهمسابقه فوتبال با لباس عروسفوتبال با لباس عروسدرباره شهر کازان بیشتر بدانید

کازان یا قازان، شهری باشکوه و توریستی است که به عنوان پایتخت جمهوری تاتارستان،
گویی روسیه زمان تزارها را به نمایش می‌گذارد. به عنوان سومین پایتخت روسیه، ویژگی بارز زندگی در این شهر همزیستی صلح‌آمیز و خلاقانه‌ی ادیان و ملیت‌های مختلف در کنار هم است.

با توجه به معماری پر زرق و برق و باشکوه شهر، مناظر زیبا و دلفریب آن و استقبال گرم محلی‌ها از مهمانان،‌ کازان یک مقصد ایده‌آل برای مسافران در تمامی سنین بوده و از برزگترین مراکز اقتصادی و سیاسی و علمی و فرهنگی در کشور روسیه محسوب می‌شود.

مسابقه فوتبال با لباس عروسشهر کازان

باشگاه خبرنگاران جوان – ایوار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه فوتبال با لباس عروس در شهر کازان روسیه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..