تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه دلهره‌آوری که زن اردنی و فرزندش با آن مواجه شدند!+فیلم

صحنه دلهره آوری که زن اردنی و فرزندش با آن مواجه شدند!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن خانه دار اردنی به محض خروج از خانه همراه فرزندش، با یک مار سمی در حیاط مواجه شد که به سمت فرزند او در حال حرکت بود.

این زن قبل از اینکه موجود خزنده مرگبار موفق به نیش زدن فرزندش شود با یک تِی کف شوی به جان آن افتاد و با وارد کردن ضرباتی سرانجام موفق به کشتنش شد.

طبق اطلاعات مندرج در صحیفة الصدی طول این مار به یک و نیم متر می رسید، در ادامه تلاش مادر جوان برای نجات فرزندش را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

ورود مهمان ناخوانده، صاحبخانه را شوکه کرد + فیلم

انتهای پیام/

میهمان ناخوانده زن اردنی و فرزندش را در حیاط خانه غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه دلهره‌آوری که زن اردنی و فرزندش با آن مواجه شدند!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..