تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیاطین چند گروه هستند و برای دور کردن هرکدام چه ذکری باید گفت؟

بنا بر روایات شیاطین تنها یک نوع نیستند که برای دوری از هر کدام آن‌ها راهکار‌هایی در دین اسلام ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دین اسلام برای حل هر مشکلی یا مقابله با نیروهای خبیث در جهان اذکاری وجود دارد که هر کدام معجزاتی در خود نفهفته دارند. یکی از این موارد که معمولا انسان ها با آن مواجه هستند رهایی از وسوسه های شیطانی است که برای آن هم راه حلی وجود دارد.

با استناد به مطلبی که حجت الاسلام فرحزاد به نقل از رسول خدا صلی علی علیه و آله و سلم روایت کرده است، شیاطین دو گروه هستند،دسته اول شیاطین جنی با ذکر "لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم"رانده می شوند و دسته دوم شیاطین انسی با صلوات بر محمد و آل محمد می توان از شر و آزار آنها خلاص شد.

شیاطین چند گروه هستند و برای راندن آن‌ها از خود چه باید کرد؟

شیاطین چند گروه هستند و برای راندن آن‌ها از خود چه باید کرد؟

بیشتر بخوانید:

۲ کاری که دیدن مشاهدات پیامبر اکرم (ص) را برای شما نیز ممکن می‌سازد! +فیلم

خداوند چه زمانی گناهکاران را بشارت و صالحان را هشدار می‌دهد؟ +فیلم

اقدامی که از هر دعایی برای برآورده‌شدن حاجات موثرتر است! +فیلم

آثار مخرب و طولانی‌مدت بدحجابی که شاید ندانیم! +فیلم

انتهای پیام/

ذکرهایی مخصوص دفع شیاطین مختلف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیاطین چند گروه هستند و برای دور کردن هرکدام چه ذکری باید گفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..