تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرواسی ۱ (۳) - (۲) ۱ دانمارک؛ هنرنمایی اشمایکل هم مانع صعود کروات ها نشد

به گزارش شما نیوز ، تیم های کرواسی و دانمارک از ساعت ۲۲:۳۰ در دور یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم می روند.

کرواسی

 سوباسیچ، ورسالیکو، لوورن، ویدا، استرینیچ، بروزوویچ، راکیتیچ، ربیچ، مودریچ، پریسیچ، مانژوکیچ

دانمارک

اشمایکل، دالسگارد، کیائر، یورگنسن، کنادسن، کریستنسن، بریتویت، اریکسن، دلینی، پولسن، کورنلیوس

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲: تیم دانمارک در همان ابتدای بازی روی پرتاب بلند اوت موفق شد به گل برسد. پرتاب بلند در شلوغی محوطه به دلینی رسید و این بازیکن هم توپ را به یورگنسن رساند تا ضربه او در شلوغی جلوی دروازه پس از اشتباه دروازه بان کرواسی به گل تبدیل شود. 

دقیقه ۴: در عین ناباوری تنها لحظاتی پس از گل دانمارک تیم کرواسی موفق شد بازی را مساوی کند. بازیکنان دانمارک توپ ارسالی را به خوبی دفع نکردند تا توپ در دهانه دروازه جلوی پای مانژوکیچ بیفتد و این بازیکن هم توانست دروازه را باز کند. 

دقیقه ۲۰: مانژوکیچ که در داخل محوطه جریمه پس از درگیری با کنادسون تعادلش را از دست داد اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. 

دقیقه ۲۹: اشمایکل ابتدا شوت راکیتیچ را دور کرد و سپس توانست ضربه ربیچ را دور کند. توپ در برگشت در دهانه دروازه به پریسیچ رسید اما ضربه او به بالای دروازه رفت. 

دقیقه ۳۹: لوورن نزدیک بود با ضربه سر روی ضربه آزاد ارسالی مودریچ گل دوم تیمش را بزند اما ضربه اش با اختلافی اندک به بیرون رفت. 

دقیقه ۴۵: مربی دانمارک در نیمه دوم تصمیم گرفت شومر را به جای کریستنسن که در مهار مودریچ ناموفق بود را وارد زمین کند. 

دقیقه ۷۰: سرمربی کرواسی که از بازی تیمش در نیمه دوم راضی نبود تصمیم گرفت کواچیچ را به جای بروزوویچ به بازی بیاورد. 

دقیقه ۸۵: ربیچ با یک حرکت فردی دفاع دانمارک را بهم ریخت اما پریشیچ در عین ناباوری نتوانست پاس این بازیکن را به گل تبدیل کند. 

دقیقه ۹۲: کروات ها در آخرین دقایق بازی می توانستند به گل برتری برسند اما شوت محکم راکیتیچ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۹۹: نخستین موقعیت جدی وقت های اضافه نصیب دانمارک شد اما شوت شومر از کنار دروازه بیرون رفت. 

دقیقه ۱۱۴: ربیچ روی پاس فوق العاده مودریچ با دروازه دانمارک تک به تک شد. این بازیکن از اشمایکل رد شد اما توسط مدافع حریف سرنگون شد تا کروات ها صاحب پنالتی شوند. مودریچ ضربه پنالتی را زد اما اشمایکل با یک عکس العمل زیبا توانست ضربه او را مهار کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرواسی ۱ (۳) - (۲) ۱ دانمارک؛ هنرنمایی اشمایکل هم مانع صعود کروات ها نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..