تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های هوآوی هر دو ماه به روزرسانی می‌شوند

گوشی‌های هوآوی هر دو ماه به روزرسانی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هوآوی اعلام کرد که از این پس برای برخی از گوشی های هوشمندش، هر دو ماه به روز رسانی منتشر خواهد کرد. این به روز رسانی ها تنها مختص مشکلات امنیتی نخواهد بود و ویژگی های جدید، رفع اشکال و بهینه سازی عمومی را نیز در بر خواهد گرفت.

به نظر می رسد هوآوی با اعلام این خبر، قصد دارد تا اشتباهات گذشته خود در زمینه انتشار به روز رسانی نرم افزاری خود را جبران کند؛ چراکه این شرکت در آخرین به روز رسانی نرم افزاری خود مورد انتقاد قرار گرفته بود. هوآوی نام 9 گوشی خود را اعلام کرده که از این پس هر دو ماه به روز رسانی دریافت خواهند کرد که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید:

Huawei P10 Huawei P20 Huawei P20 Pro Huawei Mate 9 Huawei Mate 10 Huawei Mate 10 Pro Huawei Nova 3e Huawei Nova 2 Lite Huawei Nova 2i

هوآوی همچنین یادآور شد که اولین به روز رسانی قبل از پایان ماه آینده برای دستگاه های فوق منتشر خواهد شد و این گوشی ها علاوه بر دریافت به روز رسانی های امنیتی، قابلیت "Face Unlock" (تشخیص چهره) را نیز دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های هوآوی هر دو ماه به روزرسانی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..