تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راموس: حذف از جام جهانی دردناک است

کاپیتان اسپانیا اعتراف کرده حذف از جام جهانی اتفاق بسیار دردناکی است. 

به گزارش شما نیوز ، سرخیو راموس پس از شکست اسپانیا مقابل روسیه در ضربات پنالتی عنوان کرد بازیکنان اسپانیا نهایت تلاش خودشان را در این بازی کردند اما نتوانستند به هدف شان دست یابند.  

راموس پس از بازی به نقل از مارکا گفت:

قبول این شکست بسیار سخت است. حذف از جام جهانی همیشه دردناک است. تیم نهایت تلاش خودش را کرد اما نتوانستیم به هدف مان برسیم. ما هر کاری که می توانستیم کردیم. این تیم آینده درخشانی دارد. ما دوباره به قله فوتبال جهان باز می گردیم. بعضی بازیکنان تیم فعلی در رقابت های شرکت خواهند کرد و بعضی بازیکنان هم از تیم کنار خواهند رفت. همیشه به پوشین پیراهن تیم ملی افتخار می کنم. روسیه تنها با گرفتن پنالتی می توانست به ما گل بزند. در وقت های اضافه هر کاری که می توانستیم کردیم. ضربات پنالتی شانسی است و به این بازیکنان افتخار می کنم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راموس: حذف از جام جهانی دردناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..